1396-06-16 06:46
749
0
43737
تخریب مدیران گلستانی تا کجا ادامه دارد؟

پلیس فتا گلستان با کانال تلگرامی هتاک مماشات نکند

کانال گرگان فردا به مدیریت یکی از عناصر معلوم الحال این روزها عنان کار از دست داده و مدام به ذبح سرمایه های اجتماعی استان و نظام می پردازد.

به گزارش گلستان ما ؛ این فرد با راه انداختن بازی اصلاح طلب – اصولگرا و پنهان شدن پشت دولت اعتدال و دکتر روحانی مدام سعی دارد شخصیتهای استانی را قربانی توطئه های سیاسی خود بکند و از این روست که در ماهها و سالهای اخیر حملات تندی را علیه استاندار گلستان و مجموعه استانداری و مدیران کل استان انجام داده است .

نمی دانیم از این انتقادات که دامنه اش به گستاخی ، فحش و تخریب کشیده شده به این فرد چه می رسد و کاری هم به عملکرد استاندار گلستان نداریم که مثبت بوده یا منفی اما در تعجبیم که چرا پلیس فتای استان گلستان که مسئول مراقبت و حفظ امنیت و آرامش در فضای مجازی است با این عنصر معلوم الحال برخورد قانونی و موثر نمی کند .

اینکه چه کسی استاندار بشود را خود رئیس جمهور بر اساس نظر مشاوران و کارشناسان معین می کند اما چرا باید فردی مدام روزانه چندین پست علیه استاندار بگذارد و برای تیم استانداری اشتغال ذهنی ایجاد کرده و فرصت خدمت و توسعه استان را بگیرد .

چرا باید هر گزینه ای که برای استانداری گلستان مطرح می شود توسط این فرد تخریب و نابود شود تا مثلا گزینه این فرد که از تندترین عقاید سیاسی بهره مند است و فاقد سوابق کارامدی و صلاحیتهای لازم برای استانداری ، به مقام صدرات برسد .

این فرد باید از دادن رای اعتماد مجلس به وزرا پیام خود را دریافت کند که دیگر جامعه ظرفیت راست و چپ و سیاسی کاری را ندارد ، امروز مردم تنشه خدمت اند نه جار و جنجال برای گرفتن پست و مقام .

وانگهی استاندار گلستان خیلی سعه صدر دارد که تاکنون با این کانال تلگرامی برخورد نکرده البته برخی معتقدند این عنصر معلوم الحال به دنبال همین موضوع هست ، یعنی می خواهد با عصبانی کردن استاندار و طرح شکایت از وی با مظلوم نمایی اهداف شوم خود را پی ببرد .

امیدواریم پلیس فتای گلستان که حتما اشرافیت بر فضای مجازی و این کانال هتاک دارد هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند تا بدعتی برا سایر ادمین ها و عناصر سیاسی نباشد که بخواهند در پوشش های مختلف از سرمایه های اجتماعی نظام انتقام بگیرند .

متاسفانه آبروی مومن در فضای مجازی و تلگرام به راحتی ریخته می شود و نیاز است مسئولین فرهنگی برای فرهنگ سازی استفاده صحیح بیشتر به این موضوع توجه داشته باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.