1396-06-28 16:33
3745
0
44247
شکرستان؛

سلام، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی هستم با دو سال پاکی؛ سلام غلامعلی جان!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آیادی هستم دو سال است در اینستاگرام با 18هزار فالوور فارغ از دغدغه مردم فعالیت می کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سلام؛ من غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی هستم با دو سال پاکی از «دغدغه مردم»؛ سلام غلامعلی جان!

غلامعلی: من قبل از این دو سال، مدام دغدغه مردم رو داشتم شب ها خوابم نمی برد، هی از این کارخونه به اون کارخونه می رفتم که مبادا کارگری بیکار بشه، دم به دیقه در دفترم توی رشت باز بود و مردم محروم و مستضعف از اون سرازیر بودن.

دردم تمومی نداشت، جوونای بیکار شهرمون آزارم می دادن، دلم همش غفلت می خواست مدام دنبال یه ابزاری بودم که کیفور شم، وقتی می رفتم مجلس عذاب اینکه وارث صندلی هایی هستم که امثال شهید آیت روش نشستن امونمو بریده بود.

تا اینکه نیروی برترم ابزار اینستاگرام و گذاشت جلوی پام، تعداد فالوورام بهم اعتماد به نفس می داد حس می کردم مهم شدم کم کم از دغدغه مردم فارغ شدم و الان دو ساله که پاک پاکم، الان که روی صندلی مجلس می شینم تا فکر شهید آیت و دیالمه میاد تو ذهنم می گم بنام خداوند رنگین کمان و سریع سرمو می کنم تو گوشی، دیگه شبا بجای بیکاری مردم کامنتامو میخونم و پاک می کنم می خونم و پاک می کنم.

این روزا حال من که خوبه حال مردم رو نمی دونم....

پ.ن: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از نمایندگان فراکسیون امید است که در سالروز دو سالگی اینستاگرامش جشن تولد مفصلی با مهمانان قابل توجهی گرفت، این اقدام که پس از سلفی حقارت با موگرینی انجام شد واکنش شدید بسیاری از کاربران اینترنتی را به همراه داشت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.