1394-01-21 05:23
4670
0
13034
با حضور خیل عظیم مردم و مسئولین برگزار شد؛

تصاویر/ تشییع باشکوه و کم نظیر یکی از 8 مرزبان شهید ایرانی در گلستان

پیکر سرباز رشید اسلام شهید "میلاد جُر" که در حمله تروریستی گروهک جیش العدل در منطقه تگوراستان سیستان و بلوچستان به همراه 7 همرزم دیگرش به شهادت رسید، بر شانه پدر و جمع زیادی از شهروندان علی آبادکتول تشییع شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، مراسم تشییع باشکوه و کم نظیر شهید میلاد جُر با حضور هزاران نفر از شهروندان علی آبادی و مسئولین ارشد استانی و شهرستانی از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آبادکتول تشییع و سپس در آرامگاه ابدی خود در گلزار شهدای امام زاده هارون روستای الازمن این شهرستان جای گرفت.

و میلاد هنوز رخت دامادی بر تن نداشت که مادر تدارک کله قند و حنای دامادی اش را هم دیده، آن را در مجمه ای نهاده و به دست یکی از جوانان داده بود تا به نیابت از میلاد جلودار حجله اش باشد.

مادر چادر به کمر بسته و محکم ایستاده بود، اگرچه بغض گلویش را می فشرد، هیچ نمی گوید. امسال "میلاد" برای روز مادر، خودش را هدیه آورده است.

و اما پدر ... او سیاه پوش پسر شده، با اینکه برادر میلاد کوچکتر است، امروز پدر به او تکیه کرده و در دل آرام و بیصدا گریه می کند.

پدر میلاد خدا را شکر می کند که توانسته پسرش را تقدیم انقلاب کند و البته دلش از امریکا و تروریست خون است، آه می کشد و نفرینش می کند و البته امید دارد به نابودی اش.

برای تشییع پیکر شهید میلاد جور، همه ی خرد و کلان شهر آمده بودند تا پدر که داغ بر دل و پیکر پسر به شانه می کشید، را همراهی کنند و در غمش شریک شوند.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.