1395-03-18 12:04
1279
0
33225
رمضانی در گفتگو با گلستان ما عنوان کرد :

تنها یک شرکت بازاریابی در سال گذشته در گلستان مجوز فعالیت داشت / تسلط نیروی انتظامی برفعالیت شرکت های بازاریابی اینترنتی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان ، گفت: باتوجه به قانونی بودن فعالیت شرکت های بازاریابی هیچ منع قانونی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما؛ امیررضا رمضانی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص فعالیت های شرکت های بازاریابی اینترنتی در استان ، اظهارکرد: شرکت های هرمی با شرکت های بازاریابی اینترنتی تفاوت های مهمی دارد که از مهمترین آنها غیرقانونی بودن شرکت های هرمی و قانونی بودن شرکت های بازاریابی اینترنتی است.

وی ادامه داد: سود دهی در شرکت های هرمی غیرقانونی و حرام است اما سود دهی در شرکت های بازاریابی اینترنتی هیچ ایراد قانونی و شرعی ندارد و اداره دارایی نظارت کامل برعملکرد شرکت های بازاریابی دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان اظهارداشت:کمیته ای برای نظارت بر عملکرد این شرکت ها تشکیل شده که این کمیته متشکل از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ،  پلیس فتا ، نیروی انتظامی و چند نهاد دیگراست که این کمیته به صورت مستقل می تواند عمل کند و در مورد تخلفات به صورت خود مختار و بدون دستور قضایی وارد عمل شود.

وی افزود: این شرکت ها باید دارای مکانی ثابت برای برگزاری جلسات خود باشند و تنها درصورت داشتن مجوز می توانند جلسات خود را درمکان های دیگر برگزار کنند و اگر این مجوز را نداشته باشند این عمل آنها نیز غیرقانونی خواهد بود.

رمضانی با اشاره به اینکه تنها شرکت پارس نیوشا نیک مجوز فعالیت در گرگان را تا پایان سال 94 داشته است ، اذعان داشت: شرکت های دیگر اقدامی برای کسب مجوز فعالیت در گرگان را انجام نداده اند و نیروی انتظامی تسلط کامل مبنی بر چگونگی فعالیت های شرکت های بازاریابی اینترنتی را دارد.

وی درادامه سخنان خود بیان کرد: اگر شرکتی دارای مجوز، عملی غیرقانونی را مرتکب شود جنبه قانونی فقط متوجه شرکت است که این شرکت 6ماه از فعالیت تعلیق می شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان درخصوص قانونی بودن فعالیت این شرکت ها ، افزود : باتوجه به تصویب قانون عملکرد این شرکت ها در مجلش شورای اسلامی و شورای نگهبان فعالیت شرکت های بازاریابی در صورت داشتن مجوز هیچ مسئله ی شرعی و قانونی متوجه عملکرد این شرکت ها نمی شوند.

رمضانی با بیان اینکه از شهروندان تقاضا داریم قبل از ورود به این شرکت ها مجوز نمایندگی شهر خود را از سازمان صنعت معدن وتجارت استعلام نمایند و با بستن قرداد معتبر وارد این شرکت ها شوند به سخنان خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.