1395-04-02 03:39
933
0
33916
مدیر ستاد اقامه نماز گلستان خبر داد:

اجرای طرح " سفیران صبح" در 55 مسجد استان گلستان

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان گفت : در جهت احیای نماز جماعت صبح در مساجد استان " طرح سفیران صبح " در 55 مسجد استان اجرا می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ قاسم محمدی مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ستاد اقامه نماز از سال 69 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده و در تمام استانها دفتر استانی آن فعال است .

وی به فعالیت 320 ستاد اقامه نماز شهرستانی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: استان گلستان 11 ستاد اقامه شهرستانی دارد و در بقیه شهرستانها ادارات تبلیغات اسلامی و دستگاه های فرهنگی امورات این ستاد را تا زمان تاسیس دفتر شهرستانی پیگیری می کنند .

محمدی در ادامه به ترکیب شورای اقامه نماز در استان گلستان اشاره کرد و افزود: ستاد اقامه نماز در شهرستانها به ریاست ائمه جمعه و نائب رئیسی فرمانداران شهرستان فعالیت می کند.

وی در ادامه به فعالیت هیئت ارزیابی امور نماز استان اشاره کرد و گفت: 40 دستگاه از 74 دستگاه استان امتیاز بالای 70 درصد را در خصوص فعالیت های مرتبط با نماز کسب کرده اند و از عملکرد این دستگاه ها تجلیل به عمل خواهد آمد .

مسئول ستاد اقامه نماز گلستان با اشاره به اینکه 100 درصد ادارات گلستان نمازخانه دارند ، گفت : حدود 98 درصد این ادارت نیز امام جماعت روحانی برای اقامه نماز دارند .

وی یکی از مهمترین موضوعات در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی را ترویج نماز دانست و اذعان داشت : هرکس نماز باور باشد می تواند نماز یاور باشد و ستاد اقامه نماز را در دستیابی به اهدافش یاری نماید.

محمدی به فعالیت های کمیته مساجد و نمازخانه های بین شهری ستاد اقامه نماز استان اشاره کرد و افزود: ستاد اقامه نماز با همکاری دستگاهی مربوطه مشکلات مساجد و نمازخانه های بین شهری را تا حدود زیادی برطرف نموده است و حتی برای اولین بار با کمک راه و شهرسازی تابلوهای حد ترخص شرعی را نیز در جاده های استان نصب نموده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.