1395-04-04 10:13
1956
0
34050
رئیس اوقاف گرگان خبر داد:

برگزاری مراسمات شب‎های قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه گرگان

حجت الاسلام سعیدغیرتمند رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و آق قلا از برگزاری مراسم شب های قدر در بقاع متبرکه شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سعیدغیرتمند رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و آق قلا گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان گرگان با حضور مبلغین اعزامی از قم و روحانیون برجسته استانی برگزار میگردد.

وی افزود: این مراسم در امامزادگانی همچون عبدالله(ع)، اسحق بن موسی بن جعفر(ع)، طیب قرن آباد(ع)، عبدالله زیارت(ع)، نه تن(ع)، سقاخانه ابولفضلی(ع)،آقا سید ابراهیم(ع)(معروف به بی بی حور و بی بی نور ) و دیگر امامزادگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غیرتمند گفت: مراسم شب نوزدهم به صورت ویژه در امامزاده عبدالله(ع) با سخنرانی مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان گلستان حجت الاسلام و المسلمین سهرابی ، شب بیست و یکم حجت الاسلام و المسلمین سادات مزنگی استاد حوزه و شب بیست و سوم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری استاد حوزه و دانشگاه و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همراه با مداحی و صرف افطار متبرک آستان مقدس خواهد بود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و آق قلا تصریح کرد: حوزه اوقافی شهرستان گرگان و آق قلا با داشتن 45 بقعه متبرکه دارای بیشترین حجم از برنامه ها می باشد.همزمان با طرح ضیافت الهی ثبت نام از افراد و دانش آموزان جهت برنامه های اوقات فراغت تحت عنوان نشاط معنوی انجام می شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: غرفه های خیمه های معرفت با حضور مبلغین اعزامی و برنامه های مشاوره خانواده، مشاوره دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی، قرآن ونقاشی ویژه کودکان و محصولان فرهنگی از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی است که برای چندمین سال متوالی در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار می گردد که در سال 94 مراسمات شب قدر با حضور بیش از 15 هزار نفر در امامزاده عبدالله(ع ) گرگان در هر شب برگزار گردید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.