1395-12-02 04:27
2455
1
35508
یک فعال اجتماعی گرگانی مطرح کرد :

آقاملایی : هزارجریبی مخالف تله کابین گرگان نیست / تله کابین و آکواریوم به گرگان می آیند

یک فعال اجتماعی گرگانی گفت : هزارجریبی مخالف تله کابین نیست بلکه با مطالعه متن زیر که آخرین مصاحبه وی درمورد تله کابین گرگان است متوجه می شویم ایشان از حامیان جدی این طرح بوده و می باشند.

به گزارش گلستان ما ؛ حمیدرضا آقاملایی فعال اجتماعی شهر گرگان طی مطلبی نوشت : این روزا بحث ساخت تله کابین و آکواریوم برای جلب گردشگر و ان شاله توسعه منطقه از موضوعات داغ و مورد توجه مردم گرگان و استان است.

در میان بعضا برخی اینچنین مطرح میکنند که مهندس هزارجریبی نماینده مردم شریف گرگان و آقلا با این طرح مخالفت کرده! و این در حالی است که نه تنها اینچنین نیست بلکه با مطالعه متن زیر که آخرین مصاحبه مهندس هزارجریبی درمورد تله کابین گرگان است متوجه می شویم ایشان از حامیان جدی این طرح بوده و می باشند:

مهندس نبی هزارجریبی :آنها که در جریان اجرا و پیگیری پروژه و موانع آن هستند می دانند که عملیات احداث تله کابین نیاز به مصوبه سازمان جنگلها و پارکهای کشور داشت.

از زمانی که عضو شورا بودم, پیگیر این مصوبه هستم که به لطف خدا و در نتیجه دلسوزی ها و حمایتهای شهردار مردمی و پر تلاش و همراهی ریاست محترم سازمان جنگلها و پارکها در نهایت دیروز به تصویب رسید که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

مهندس هزارجریبی با تشریح نقش چنین پروژه هایی در جذب توریست و گردشگر، بار دیگر تاکید کرد: همانطور که بارها عرض کرده ام مردم گرگان و استان لایق بهترین ها هستند و امیدوارم به عنوان خدمت گزاری کوچک بتوانم در تحقق این آمال نقشی داشته باشم.    1395/2/9

گفتنی است پروژه تله کابین گرگان قریب به چند دهه از آمال و آرزوهای مردم گرگان و استان بوده است. خوشبختانه امروز پیگیری های مرد عمل و توسعه ی همه جانبه به ثمر نشست و می توان به آینده ای خوش آن امیدوار بود.

مهندس نبی هزارجریبی در سال 1392 زمانی که عضو شورای اسلامی شهر گرگان بودند با مکان احداث تله کابین ، آن هم به علت قطع درختان ناهارخوران مخالف بود .

وی زمانی که مطمئن شدند درختی قطع نمی گردد و علیرغم هزینه بیشتر برای شهرداری ارتفاع ستونهای آن نیز چند متر بلندتر از حد استاندارد پیش بینی شده است تا به درختان آسیبى نرسد در دومین گزارش عملکرد خود بعنوان نماینده مجلس که از چندی پیش شبکه گلستان پخش شد از فرصت استفاده نموده و از این طرح شهردار صادقلو بعلاوه طرح های عمرانی دیگر مانند آکواریوم و ... ، حمایت خود را بار دیگر اعلام کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مردم

هیچ کس مخالف تله کابین ناهارخوران گرگان نیست به جزء یک عده روشنفکر بیفکر

0
0
پاسخ
1395-12-02 09:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.