1395-12-05 03:25
1292
0
35645
5 اسفند سالروز تولد خواجه نصیر الدین طوسی :

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز مهندسی / صادقلو : روز مهندس به مثابه آغاز سال کاری جامعه مهندسی است

استاندار گلستان در پیامی روز ملی مهندس را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و این روز را به مثابه آغاز سال کاری جامعه مهندسی دانست.

به گزارش گلستان ما ؛ متن کامل پیام دکتر صادقلو به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

نام گذاری سالروز ولادت دانشمند فرزانه و مدبّر مسلمان، حکیم خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز مهندس در تقویم جمهوری اسلامی ایران بنیان گذاری ارزشمند در توجه به این قشر تاثیر گذار محسوب می شود.

بی شک جوامع، شهرها و روستاها در کنار توجه به مباحث توسعه نرم افزاری و انسانی نیازمند کالبدی قدرتمند، زیبا و چشم نواز هستند که در سایه همت جامعه مهندسی ایجاد می شود.

گلستان استانی نوپا اما با عقبه ی تاریخی سِتُرگ است که باید ضمن بهره ای که از مواهب طبیعی و الطاف خداوندی دارد، با توان علمی و عملیاتی به یکی از استان های شاخص در کشور بدل شود.

مهندسان گلستانی باید با ارائه طرح های خلاقانه و نوآورانه در زمینه های تخصصی خود شرایط را برای زیست بهتر در جوامع استان ایجاد کنند و همچنین به عنوان بدنه کارشناسی و علمی، مشاوره ارزشمند خود را از مدیران در راستای توسعه همه جانبه استان دریغ نکنند.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی مهندس به تمامی مهندسان و تلاشگران این عرصه، بر این باورم که مهندسان ارجمند باید این روز را به مثابه آغاز سال کاری خود در نظر بگیرند و در جهت رشد و بالندگی استان گلستان حرکت نمایند.

حسن صادقلو

استاندار گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.