1396-01-05 11:57
1124
0
37020
نماینده مردم گرگان و آق قلا :

نام‎گذاری شعار سال توسط رهبری وظیفه مسئولین را سنگین‎تر می‎کند/ نمی‎دانم در انتخابات ریاست‎جمهوری چه پیش خواهد آمد!

نماینده مردم گرگان مخاطب اصلی سخنان رهبری را مسئولان دانست و گفتک این فرمایشات ایشان وظیفه ما مسئولین را زیاد کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام ، نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در بین خبرنگاران از زحمات دست اندر کاران  برگزاری انتخابات شورا ی اسلامی شهر و روستا بازدید کرد و گفت: روند ثبت نامی ها رضایت بخش نیست.  

نماینده مردم گرگان و آق قلا با حضور در بین خبرنگاران با تقدیر و تشکر از زحمات رسانه ها در این ایام این حرکت را زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و گفت: در انتخابات گذشته استان گلستان توانست رتبه نخست را از حضور مردم در انتخابات کسب کند و امیدواریم این بار نیز بتواند این روند را ادامه دهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا روند ثبت نامی ها را ضعیف دانست و افزود: انتظار داشتیم در این  مدت حداقل در گرگان بیش از 200 نفر ثبت نام می کردند  که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

نبی هزار جریبی افزود: البته این می تواند نشاندهنده این باشد که افرد کار گشته و مدیر ثبت نام کردند.

وی تلخ ترین خاطره سال 95 را حادثه پلاسکو، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سیل ویرانگر سیستان و بلوچستان دانست و افزود: امیدواریم در سال جدید با رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر  اقتصاد وملی تولید و اشتغال  گفت: روی سخن رهبری با مسئولان بوده است و این فرمایشات ایشان وظیفه ما مسئولین را زیاد کرده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا،تصویب مصوباتی همچون پرداخت  حقوق فرهنگیان حق التدریسی، افزایش کمک هزینه های بهزیستی،بخشودگی بدهی زیر صد میلیون مردم و... را از بهترین خاطراتش در سال گذشته دانست.

وی در خصوص پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: هنوز کاندیداها و رقبای ریاست جمهوری مشخص نشده اند از این جهت نمی توان گفت در آینده چه پیش خواهد آمد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.