1396-02-04 09:58
5747
0
38216
پایانی دیرهنگام و شروعی خوب ؛

عیسی پایین محلی رئیس ستاد قالیباف در گلستان شد + سوابق

با نظر ستاد مرکزی دکتر محمد قالیباف ، عیسی پایین محلی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان گلستان مسئول ستاد قالیباف در گلستان شد .

به گزارش گلستان ما ؛ با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات 29 اردیبهشت ماه ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در حال شکل گیری است .

در تازه ترین اقدام ، ستاد مرکزی دکتر محمد باقر قالیباف ، عیسی پایین محلی را به عنوان رئیس ستاد وی در استان گلستان منصوب کرد .

عیسی پایین محلی مدیر کل سابق آموزش و پرورش و از اعضای اصلی ستاد دکتر احمدی نژاد در سال 84 بوده است . او سابقه زیادی در کار تشکیلاتی داشته و رای بالای او در انتخابات مجلس قبلی نشان دهنده محبوبیت و وجاهت وی برای اینکار بوده است .

در دوره های قبلی ریاست ستاد قالیباف در استان گلستان را رضا جعفری مسئول دفتر ایت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان به عهده داشت که با رویه اصلاح طلبی اش ، همواره مورد انتقاد محافل اصولگرا و برخی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران بود .

این انتخاب تمامی شبهه هایی که در این زمینه وجود داشت را مرتفع کرد و بنظر می رسد یکی از نقاط عطف اقدامات قالیباف در استان گلستان به شمار می رود که تکلیف خود را با نیروهای انقلابی روشن کرد.

قالیباف از کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و بنظر می رسد او و آیت الله رئیسی در نهایت بر سر انتخاب یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی جمنا به تفاهم برسند ، هر چند در برخی تحلیل ها از قالیباف به عنوان معاون اول رئیسی نام برده شده است .

گفتنی است ابراهیم درازگیسو رئیس ستاد روحانی و سید محسن طاهری رئیس ستاد ایت الله رئیسی در گلستان انتخاب شده اند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.