1396-02-05 06:18
1224
0
38227
انتقاد شدید مدیرکل بازرسی گلستان از وضعیت غله و سیلوهای گلستان

اختلاط گندم نامرغوب با گندم‌های مردم تخلفی آشکار است/ کسری 20 هزار تنی در گندم‌های تحویلی مردم به سیلوها

مدیرکل بازرسی استان گلستان با اشاره به ضرورت توجه مسوولان به اتفاقات نامبارک در زمان برداشت گندم در استان گلستان، گفت: اختلاط گندم نامرغوب با گندم مردم و ایجاد کسری در گندم های تحویلی مردم تخلفی آشکار است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام موسی فتوحی در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دلبستگی و علاقه شدید خود به شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: این دلبستگی که به واسطه حضور هشت ساله بنده در گنبدکاووس بوده است همیشگی و پایدار است.

وی با بیان اینکه ما در استان گلستان باید ظرفیت دستگاه‌های مختلف را شناسایی کنیم، افزود: باید پس از شناسایی این ظرفیت‌ها آنها را در مسیر ایجاد توسعه در استان به کار بگیریم تا بخش عمده‌ای از عقب ماندگی در توسعه را جبران کنیم.

مدیرکل بازرسی استان گلستان با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور تنها دستگاه نظارتی عام ناظر بر دستگاه‌های دولتی،نظامی، انتظامی و قضایی است، خاطرنشان کرد: وقتی خلاصه مذاکرات نمایندگان مجلس را در زمان تدوین اصل 174 قانون اساسی به ویژه سخنان شهید آیت الله بهشتی (ره) را می‌خوانیم گویی سازمان بازرسی کل کشور یک قوه چهارمی در کشور است که اهمیت و ضرورتی بسیار بالا دارد.

فتوحی با اشاره به اینکه توسعه بدون نظارت ممکن نیست، ادامه داد: ما آماده‌ایم در صورت اعلام نیاز فرماندار محترم گنبدکاووس و یا مدیران ادارات و نهادها از ظرفیت سازمان بازرسی برای بهره‌گیری از توان ادارات کل استانی و دستگاه‌های کشوری برای انجام امور خاص در مسیر توسعه شهرستان استفاده کنیم.

وی نظارت سازمان بازرسی را تمام شمول و فراگیر دانست و تصریح کرد: اگر اراده جمعی همه مدیران و مسوولان در استان گلستان بر انجام و اجرای فرمایشات رهبری باشد بدون تردید اقتصاد مقاومتی که ایشان چند سالی است به شدت بر آن تاکید می‌کنند، قابل تحقق است.

مدیرکل بازرسی استان گلستان با اشاره به اینکه با ورود سازمان بازرسی و کمک به اداره کل مالیات سطح درآمدهای مالیاتی استان گلستان از مبلغ 240 میلیارد تومان در سال 93 به مبلغ 400 میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است که سهم اصلاح ممیزی را نیز در این مورد نباید فراموش کرد.

فتوحی پیشرفت و توسعه را با دو مولفه مدیریت منابع انسانی و منابع مالی قابل تحقق اعلام کرد و گفت: تمامی کار سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی جلوگیری از انحراف در بهره‌گیری این دو منبع بزرگ است که در صورت مدیریت و نظارت صحیح می‌توان انقلاب اداری را در کشور به فرجام برسانیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برداشت گندم در استان گلستان، تاکید کرد: متاسفانه ما هرساله با کسری بسیار بزرگ حدود 20 هزار تنی در سیلوهای استان مواجه می‌شویم که فسادی بزرگ در نابودی حق مردم و کشاورزان عزیز است.

مدیرکل بازرسی استان گلستان با انتقاد از اختلاط گندم‌های نامرغوب با گندم‌های تحویلی مردم به سیلوها، گفت: این کار نیز یکی از مواردی است که از همه مسوولان می‌خواهم در سال جاری نظارت جدی‌تری به آن داشته باشند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.