1396-02-05 07:05
1147
0
38234
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان:

اجرای برنامه‎های فرهنگی یکی از اهداف دفتر آستان قدس رضوی در گلستان است/ ثبت‎نام خادم‎یاران حرم رضوی در گلستان

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: یکی از برنامه‎های دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان اجرای برنامه‎های فرهنگی با کمک مردم، خیرین و دستگاه‎های فرهنگی ذی‎ربط است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در همایش حجاب فاطمی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، با تبریک عید مبعث، اظهار کرد: یکی از برنامه‎های دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان اجرای برنامه‎های فرهنگی با کمک مردم، خیرین و دستگاه‎های فرهنگی ذی‎ربط است.

وی گفت: با اعلام برگزاری این برنامه ابتدا قرار شد تعداد هشت چادر متبرک به نام امام رضا (ع) به‎عنوان هدیه به دانش‎آموزان محجبه مقطع سوم ابتدایی تا سوم راهنمایی تقدیم شود که با مشارکت دستگاه‎ها و خیرین این تعداد هدیه افزایش یافت.

* هدف دفتر آستان قدس رضوی در گلستان واسطه شدن بین افراد متمکن، خیرین و محرومان است

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان با بیان اینکه دانش‎آموزان محجبه‎ای که امروز در این جلسه حضور ندارند و یا دانش‎آموزانی که هدیه را دریافت نمی‎کنند مزد اصلی را از حضرت زهرا (س) در دنیا و آخرت دریافت می‎کنند، اذعان کرد: هدف دفتر آستان قدس رضوی که چند ماه اخیر در استان‎ها راه‎اندازی شده است واسطه شدن بین افراد افراد متمکن، خیرین و محرومان است.

طاهری با بیان اینکه همه کسانی که به امام رضا (ع) علاقمند هستند در سامانه آستان قدس رضوی در بخش خادم‎یاران ثبت‎نام کنند، یادآور شد: ارادت به امام رضا (ع) در بین شیعه و اهل سنت وجود دارد طوری که در استان گلستان شبکه جوانان رضوی در شهرستان‎های اهل‎سنت پایگاه دارد و جوانان اهل‎سنت در فعالیت‎های آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه برای خادم‎یار شدن افراد هیچ منعی وجود ندارد، با اشاره به وظایف خادم‎یاران، بیان کرد: هر کسی در هر جایی که وقت خود را برای امام رضا (ع) در راه خدمت به مردم صرف کند خادم‎یار رضوی می‎شود.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افزود: کسانی که در زمینه خادم‎یاری در استان گلستان فعالیت مناسبی داشته باشند به تدریج عملکرد آنها در آستان قدس رضوی در مشهد مقدس ذخیره می‎شود که با کسب امتیاز مورد نظر خادم افتخاری امام رضا (ع) می‎شوند.

طاهری با بیان اینکه خادم افتخاری شدن حرم امام رضا (ع) آرزوی همه افراد است، تصریح کرد: راه جدید خادم شدن حرم امام رضا (ع) به فعالیت افراد در دفتر استان‎ها و خادم‎یاری آنها مرتبط است./فارس

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.