1396-03-06 11:08
1462
0
39547
در جلسه کمیته کارشناسی شورای ترافیک شهر گرگان؛

میدان و المان ورودی شرق گرگان مورد تصویب قرار گرفت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه کمیته کارشناسی شورای ترافیک شهر گرگان ازتصویب میدان و المان ورودی شرق گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم دشتیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه کمیته کارشناسی شورای ترافیک شهر گرگان که در سالن اندیشه شهرداری گرگان برگزار گردید ،دشتیان گفت: اولویت شهر گرگان ،اجرای طرحهای ترافیکی کارشناسانه و علمی می باشد .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان در اجرای مطلوب فرایند برگزاری انتخابات و با آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید برلزوم اجرای طرح های علمی و کارشناسانه در شهر گرگان تأکید کرد .

وی در این جلسه به دو طرح مطالعاتی ترافیکی مطرح شده که شامل اجرای میدان در ورودی شرق گرگان بصورت همسطح سازی و همچنین اجرای کندراه و میدان در تقاطع 6متری کوی افسران اشاره کرد و از تصویب آن با رأی اکثریت حاضرین با رعایت الزامات قانونی ،ضوابط شهرسازی و انطباق با طرحهای شهری گرگان و برخی موارد خاص اشاره کرد .

دشتیان همچنین خواستار برنامه ریزی در جهت رفتار ترافیکی رانندگان و دسترسی مسافرین به سمت جنوب شهر (ناهارخوران) ،زیباسازی ورودی شهر با احداث المان زیبا و احداث میدان در ورودی شرقی گرگان برای سهولت مسیر مسافران به شهرگرگان شد .

لازم بذکر است در این جلسه همچنین برخی موارد و درخواست های مردمی نظیر مشکلات پارکینگ ،تقاضای نصب سرعتکاه ،جانمایی ایستگاه مسافربر برون شهری و بررسی طرحهای لازم جهت اجرا ارائه گردید .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.