1396-03-07 19:02
4804
1
39587

فروش گوجه سبز توسط کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در کنار جاده ! + تصاویر

برحسب اتفاق برای گذران اوقات فراغت که به بندرگز سفر می کردیم کنار جاده اصلی در ورودی شهر بندرگز با صحنه ای مواجه شدیم که بیان آن خالی از لطف نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ این پایگاه خبری همچون گذشته همواره بدنبال تهیه گزارش هایی بوده که بتواند صدای مردم را به گوش مسئولین محترم و بزرگوار برساند.

همچنین در کنار تهیه چنین گزارشاتی به معرفی نخبگان و فعالین عرصه های مختلف علمی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی پرداخته است که بارها و بارها در این پایگاه خبری مشاهده کردید.

بنابراین گزارش؛ این بار نیز برحسب اتفاق برای گذران اوقات فراغت که به بندرگز سفر می کردیم کنار جاده اصلی در ورودی شهر بندرگز با صحنه ای مواجه شدیم که بیان آن خالی از لطف نیست.

انجیرفروشی کنار جاده و خریدن ضایعات که جدیدا هم فروش گوجه سبز کنار خیابان این تمام فعالیت این روزهای کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان است.

قبل از بیان هرگونه سخنی باید تأکید کنیم که قصد توهین و جسارت به شغل شریف دست فروشی نداریم و هدف بیان جایگاه و وضعیت شغلی انسانی است که در دوره های مختلف مایه افتخار ایران اسلامی بوده است.

ورزشکاری که به قله افتخارات ورزشی رسیده در راه پرپیچ و خم زندگی مانده است و کسی هم دستش را نمی‌گیرد.

انجیرهای شیرینش مزه دهان بسیاری از مشتریان است اما زندگی اش خیلی شیرین نیست و به مذاق‌ها خوش نمی‌آید. 

«محمدرضا تخشا» که 32 سال قبل در شهرستان بندرگز به دنیا آمده از 13 سال پیش نه تنها به عضویت تیم ملی فوتسال جانبازان و معلولان ایران در آمده بلکه از همان ابتدا کاپیتان تیم نیز بوده است.

وی همراه با تیم ملی مسابقات جهانی را فتح کرده اما این روزها در جاده های بندرگز مشغول فروش گوجه سبز است.

کاپیتان تیم ملی که مادرزادی از ناحیه دست راست با معلولیت دست و پنجه نرم می‌کند، برخلاف برخی از معلولان گوشه عزلت نگزیده و از پله های ورزش بالا رفته است.

تخشا به همان اندازه که ساده و صمیمی با ما سخن می‌گوید، از دست مردمان روزگار گلایه مند است؛ مردمانی که به جای تماشای اراده و پشتکار وی، معلولیتش را می نگرند.

مردمانی که به جای نشان دادن احسان خود در حق یک ورزشکار قهرمان، معلولیتش را به رخ وی می کشند.

محمدرضا تخشا کاپیتان ارزنده تیم ملی فوتسال جانباران و معلولان ایران که کمتر از یک ماه است از مسابقات جهانی فوتسال از کشور پرتغال به ایران بازگشته است؛ در گفتگو با رادکانا گفت: همواره در سرما و گرما همراه با ورزش در کنار جاده ها میوه و ضایعات می فروشم تا بتوانم مخارج خانواده ام را تأمین کنم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال جانبازان و معلولان ایران با بیان اینکه مسئولین بیشتر به فکر ما ورزشکاران باشند، اظهار داشت: ورزشکارانی که تمام وجودشان را صرف سربلندی این مرز و بوم می کنند لایق شرایط بهتری هستند.

وی افزود: مسئولین بزرگوار هر بار قولهایی در جهت رفع مشکلاتم می دهند اما به قول و وعده های خود آنطور که باید عمل نمی کنند.

این قهرمان ملی جمهوری اسلامی ایران می گوید: هیچکس به فکر امثال من نیست. خودتان مشاهده می کنید که برای گذران زندگی در هر فصلی در گرما و سرما باید کناره جاده به فروش میوه بپردازم.

تخشا اظهار داشت: مسئولین ما در جهت پیشرفت و توسعه کشور زحمات بسیار زیادی می کشند اما از آنان می خواهم به فکر من ورزشکار هم باشند که با شرایط سخت و دشواری در زندگی روبرو هستم.

گفتنی است؛ پیش از این هم گزارشی از محمدرضا تخشا با عنوان ” کاپیتان گلستانی تیم ملی فوتسال که در کنار جاده انجیر می فروشد!؟ + تصاویر “در این پایگاه خبری و دیگر رسانه های کشور و استان مبنی بر فروش میوه و ضایعات منتشر شد.

شایان ذکر است؛ محمدرضا تخشا بعنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال (ID ) فروردین ماه سال جاری در مسابقات جهانی کشور پرتغال حضور داشت که مقام سوم جهان را در این دوره از رقابتها کسب کردند.

مراسم استقبال از محمدرضا تخشا کاپیتان تیم ملی فوتسال (ID ) روز دوشنبه 96/1/28 باحضور مسئولین و ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان بندرگز برگزار شد.

ان شاءالله با کمک مسئولین دلسوز و بزرگوار استان گلستان مشکلات پیش روی این قهرمان ورزشی رفع شود و شاهد روزهای درخشان بهتری برای این ورزشکار بندرگزی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هادی

نمایی زیبا از ورودی روستای نوچمن در چهار فصل سالwww.nochaman.ir/?p=4637

0
0
پاسخ
1396-03-15 04:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.