1396-04-05 17:57
1126
0
40757

پیش بینی وزیر ارتباطات در خصوص ترکیب کابینه دوازدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که شایستگان بدون توجه به سلایق سیاسی نفرات اصلی دولت دوازدهم را تشکیل می دهند تا از این طریق حرکت کشور به سمت توسعه و پیشرفت سریع تر ادامه یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز چند طرح مخابراتی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: یکی از ویژگی های دولت یازدهم استفاده از ظرفیت همه گروه ها و جناح ها بود که این رویکرد در دولت دوازدهم هم استمرار خواهد یافت.

وی همچنین گفت: انتخابات مدتی است به پایان رسیده اما عده ای رفاقت پس از انتخابات را فرا نگرفته و می خواهند در 4 سال آینده هم با دولت تسویه حساب کنند.

وی افزود: باید یاد بگیریم پس از برگزاری انتخابات دیگر از فضای رقابت بیرون آمده و فقط به فکر توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

وی بیان کرد: برای رهایی از تحریم ها و گرفتاری های کشور راهی جز همدلی میان اقشار مختلف مردم و گروه ها و جناح ها وجود ندارد و بهتر است با کنار گذاشتن اختلافات دولت را برای رسیدن به اهدافش یاری کنیم.

وزیر ارتباطات به برنامه این وزارتخانه برای ایجاد شغل در کشور اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال 130 هزار شغل جدید در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد می شود که این کار بخشی از پروژه دولت برای عملی کردن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.

واعظی افزود: مخاطب رهبر معظم انقلاب در این شعار فقط چند وزارتخانه مرتبط با کار و صنعت نبود و همه بخش های عمومی و بدنه های دولت در عملی کردن آن سهیم هستند.

وی بیان کرد: فناوری اطلاعات یکی از بخشهای دارای ظرفیت برای کارآفرینی در کشور است که خوشبختانه با زیرساخت های فراوان ایجاد شده امیدوار به توسعه کسب و کار در این بخش هستیم.

وی گفت: باید به جوانان برای فعالیت در این بخش بها و فرصت کار و تلاش گسترده بدهیم تا امکان کارآفرینی برای آنان که می تواند منجر به خدمات گسترده ای در کشور شود، ایجاد گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری تلاش دولت برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات گفت: این طرح بزرگ که در حد حرف باقی مانده بود در دولت تدبیر و امید اهتمام فراوانی برای اجرا و عملیاتی شدن آن انجام شد و تا آخر امسال فازسوم آن هم به بهره برداری خواهد رسید.

واعظی افزود: دولت الکترونیک دیگر طرح در دست اجرا و مورد نظر دولت است که تا 2 ماه آینده فاز اول آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خدمات انجام شده در استان گلستان هم اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های این خطه شمالی برای توسعه کسب و کار مرتبط با فناوری اطلاعات مهیا است.

وی ادامه داد: امروز بیش از 260 میلیارد تومان طرح های مرتبط با مخابرات و توسعه فناوری ارتباطات در گلستان به بهره برداری می رسد.

واعظی همچنین وعده داد که تا آخر امسال چندین طرح کوچک و بزرگ با اعتبار 140 میلیارد تومان در استان گلستان اجرا شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.