1396-05-29 07:29
1212
0
42936
استاندار گلستان:

طرح شهید شوشتری در محلات با ایمان قلبی و ارزش های معنوی اجرا شود

استاندار گلستان گفت: طرح شهید شوشتری باید در محلات با ایمانی قلبی و همراه با ارزش های معنوی اجرا شود و هر اقدامی در این راه باید با پیوست ارزشی همراه باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو در جلسه استانی طرح شهید شوشتری، ضمن گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار، از تمامی کسانی که در راستای اجرای این طرح گامی برداشته اند، تقدیر کرد و گفت: طرح شهید شوشتری باید در محلات با ایمانی قلبی و همراه با ارزش های معنوی اجرا شود و هر اقدامی در این راه باید با پیوست ارزشی همراه باشد.

وی افزود: باید اقدامات صورت گرفته با شاخص های کمی ارائه شود تا مشخص گردد میزان رشد تا چه اندازه بوده است و دسته بندی اهم و مهم اقدامات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی توجه به مستند سازی را اقدامی مهم دانست و یادآور شد: مستند سازی فعالیت ها قبل، حین و بعد از اقدام موجب سیره سازی و مدل سازی می شود و می تواند در آینده راهگشا باشد.

استاندار گلستان توجه به افکار عمومی را بسیار پراهمیت قلمداد کرد و گفت: تحلیل اقدامات شما در سامانه افکار مردم مهم است و شما باید بدانید که میزان رضایت مندی مردم از اجرای طرح شهید شوشتری در محله و روستای آنها به چه میزان است.

صادقلو با تاکید بر بررسی دلایل موفقیت و عدم موفقیت هرگونه اقدامی را در اجرای طرح شهید شوشتری، تصریح کرد: باید دلایل موفقیت و عدم موفقیت هر گونه اقدامی بررسی شود، مورد پیگیری قرار گیرد و جهت اقدامات بعدی اعلام شود.

وی افزود: اجرای طرح دوربین های مدار بسته امنیتی در محلات اجرای طرح شهید شوشتری می تواند در ایجاد ناامنی برای دست اندرکاران مواد مخدر و افزایش امنیت عمومی مردم موثر باشد.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.