1396-06-09 06:54
833
0
43434
رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان استان گلستان ؛

سپاه باید نبض فرهنگی شهر را در دست بگیرد / مشکلات سیاسی در گرگان ریشه عقیدتی دارد

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در دیدار با فرمانده سپاه گرگان گفت : سپاه نقش بسزایی را در امورات فرهنگی و اجتماعی ایفا می کند و سپاهی موفق است که نبض کارهای فرهنگی را در شهر در دست بگیرد.

به گزارش گلستان ما ؛ فرمانده سپاه ناحیه گرگان در ادامه دیدارهای خود با مسئولان استان وشهرستان گرگان در هفته دولت به دیدار رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان گلستان رفت.

در این دیدار عیسی غلامی رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان گلستان  اذعان داشت :سپاه در مسیر ماموریت های خود خط و ربط را از ولی فقیه میگیرد.

وی درادامه افزود: مبارزات کشور ما عقیدتی است و راهبرد دشمنان نظام هم سست کردن پایه های اعتقادی مردم است.

غلامی  تصریح کرد: سپاه نقش بسزایی را در امورات فرهنگی و اجتماعی ایفا میکند و سپاهی موفق است که نبض کارهای فرهنگی را در شهر در دست بگیرد.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان گلستان همچنین با اشاره به نقش سپاه در انقلاب اسلامی گفت : هویت سپاه به پاسداری از انقلاب است و در این راه باید تهدیدات را بشناسد ، با آن مقابله کند و یا در نطفه آن را خفه کند و یا دامنه تهدیدات را محدود سازد.

غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات سیاسی در شهرستان گرگان گفت : مشکلات سیاسی در شهرستان گرگان اعتقادی است و ریشه عقیدتی و فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: سپاه می تواند باورهای اعتقادی مردم را تقویت کند و این کار فرهنگی و اعتقادی باعث می شود مردم متدین تر شوند.

در پایان این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان با اهداء لوح از تلاش ها و زحمات این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر بعمل آورد./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.