1396-06-31 09:48
570
0
44361
رئیس سابق بسیج هنرمندان کشور:

بهای سنگین زنده ماندن ارزش ها را سید الشهدا در عاشورا پرداخت /شهید حججی ها از سید الشهدا وام گرفته اند

رئیس سابق بسیج هنرمندان کشور گفت: : امام حسین(ع) برای انجام رسالت خود تمام اعضای خانواده خود را با خود به نینوا برد تا به جهانیان نشان دهد اگر دفاع از ارزش ها نیازمند هزینه سنگینی باشد باید از تمام تعلقات گذشت که امروزدفاع مقدس و "شهید حججی ها" شکل گرفته اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "غلامرضا منتظری" امروز در همایش شیرخوارگان حسینی که در مصلی گرگان برگزارشد، با بیان تقارن دو رویداد با عظمت عاشورا و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عاشورا صحنه ای بینظر از خلقت آدم تا قیامت است ، صحنه ای که در تاریخ با شکوه و عظمت یاد شده که بوجود آورنده هشت سال دفاع مقدس در ایران می شود .

وی افزود: عاشورایی که سید الشهداو اصحابش خلق کرده اند، قلمرو نگاه همه جهانیان را به خود معطوف کرده و جایگاه بس رفیعی در تاریخ به جای گذاشته است.

رئیس سابق بسیج هنرمندان کشور تصریح کرد : امروز را به نام کودکی نام گزاری کرده اند که سند آزادی خواهی و مردانگی سید الشهدا و قساوت و بیرحمی و باطل بودن دشمنان آنان را نشان داد که جرم یک کودک و زنان چه بوده است؟

منتظری با بیان اینکه همایش شیر خوارگان تبلور عشق به اولاد پیغمبر مادران حسینی را نشان داد، افزود: امروز مادران و زنان مسلمان در جای جای جهان اسلام با بستن پیشانی بند فرزندان خود با "یا حسین " و "یازهرا" "یا علی اصغر" رسالت زینبی خود را به نمایش گذاشته اند .

وی اذعان کرد: امروز جهانیان که چشم های خود را بسته و گوش های خورا نگه داشتند که گویی نمی شنوند، این حماسه باشکوه علامت سوالی ایجاد می کند که چرا در برابر ظلم به کودکان فلسطینی، میانمار، یمن و بحرین سکوت کرده اند ؟

این مقام مسئول بیان کرد: پیام دیگر عاشورا ولایت مداری بود که عزت، شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ما از آن وام گرفته است.

منتظری درخاتمه با تاکید بر تربیت دینی کودکان ، یادآورشد: مراقبت های مادر در زمینه های مختلف با تبعیت از دین و شریعت کودک را بیمه می کند که حضور در این همایش ها یکی از آن هاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.