1396-07-02 06:17
1150
0
44429
به قلم مسلم رستمانی :

چرا برخی ها برای حاج آقای نورمفیدی تعیین خط و مشی و تکلیف می کنند!

این طور که این فرد قلم فرسایی میکند دولت تدبیر در استان گلستان فقط مجری اوامر حاج آقاست و این سرانگشت تدبیر مشارالیه هست که استان گلستان رو می چرخاند !

به گزارش گلستان ما ؛ مسلم رستمانی فعال انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس نوشت : این روزها در فضای رسانه ای استان شاهد تحرکات وسیع افراد و گروه ها از طیف اصلاح طلبان و تلاش جهت اقبال دولت از گزینه هایشان در انتصاب استاندار هستیم که یک پای ثابت این میدان آقای احمد راییجی هست !

این طور که این فرد قلم فرسایی میکند دولت تدبیر در استان گلستان فقط مجری اوامر حاج آقاست و این سرانگشت تدبیر مشارالیه هست که استان گلستان رو می چرخاند !

 از تعابیر این فرد میشود حاج آقا رو به چالش کشید که مسبب اصلی نابسامانی هایی که ایشان و امثال قلمی میکنند شخص حاج آقای نورمفیدی است !

گیریم که حرف آخر گزینه انتصابی در پست استانداری را آیت الله بزنند اونوقت اگر استاندار مطمع نظر نتوانست در مصدر امر توفیقی داشته باشد جوابگوی ناکارآمدی ها و نقصان در اداره استان باید بالطبع آقای نور باشد که این بدعت موجب وهن خواهد شد !

 خدمت دوستان شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان عارضم نباید بگونه ای با شداد و غلاظ برای استان نقشه راه ترسیم کنند که شائبه سهم خواهی و الّا و لابد از آن مستفاد بشود . مگر نه آنکه بزعم شما دولت تدبیر دولت قانونگرا ست (که درجای خود قابل نقدهست)

 خب اجازه دهید انتخاب یا انتصاب استاندار مسیر و سیکل قانونی اش را طی نماید نه آنکه هرکه از راه رسید چوب لای چرخ و ناشیانه اسم آن رو مشورت دهی بگذارد و برای مقبولیت و مشروعیت بخشی در سهم خواهی از کیسه عامه مردم خرج کند!

آقایان اصلاح طلب و راییجی و زید و امر و بکر ، اولتیماتوم های مکرر شما به نماینده ولی فقیه در استان اذهان رو به سمت دولت در سایه سوق داده و دولت تدبیر رو در حد فرمایشی و محلّل و پادو در استان تنزّل ميدهد گرچه بعضی شواهد و قراین مبیّن همين گمانه هست !

 وقتی جناب مجتبی نورمفیدی و علی اصغر احمدی در تهران برای تعیین گزینه مورد نظر خود لابی میکنند خواهی نخواهی ، پای آیت الله و بیت و ابواب جمعی وسط کشیده میشود که عواقب آن متوجه  مشارالیه خواهد بود که این بدعت زیبنده جایگاه ایشان نخواهد بود.

البته این موارد سهم خواهی ها و اِنقُلت ها فقط مختص استان گلستان نیست بلکه در اکثر استانها نیز تسرّی دارد و احزاب و جریانات همسو یا همسود به همین سبک و سیاق در حال بحث و احتجاجند شاید با شدت یا رقّت متفاوت كه اين موضوع دولت را مقبوض اليد و بعضاً در تقابل يا وام دار جريانات فعال در انتخابات رياست جمهوري قرار ميدهد!

علي ايحال بعنوان يك هم استاني از جناح مؤمن انقلاب و از سر خيرخواهي عارضم كه به اين نوع سياست هاي توصيه گرایانه که قطع یقین منجر به فرصت سوزی ها و قهقرای استان خواهد شد پایان دهند و اجازه بدهند اگر نیاز به نظر خواهی توسط دولت از آیت الله بود ایشان مشورت لازم (نه دخالت بزعم دوستان) را ارائه بدهند كه طريق اولی و صواب همین هست.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.