1396-07-02 07:18
1434
0
44434
حجت الاسلام حقی خبر داد:

اجرای 11 حکم قلع و قمع ساخت و ساز های غیر مجاز در زیارت و نودیجه گرگان

دادستان مرکز استان گلستان گفت : 11 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستاهای زیارت و نودیجه گرگان اجرا و مساحت 6532 متر مربع زمین آزاد شد .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان اظهار داشت: در خصوص اجرای احکام قلع و قمع و تبصره 2 ماده 10 اصلاحیه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در روستاهای زیارت و نودیجه گرگان به اجرا در آمد.

حقی در تشریح جزئیات این خبر افزود: با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان گرگان تعداد 11مورد احکام قطعی قلع و قمع و تبصره 2 ماده 10 اصلاحیه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در روستاهای زیارت و نودیجه گرگان به اجرا در آمد و مساحت 6532 متر مربع زمین آزاد شد.

حجت الاسلام حقی در پایان یادآور شد: افرادی که قصد تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغ ها در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک ها و روستاها را دارند بایستی بدوا با در دست داشتن مستندات مالکیت به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه تا در خصوص نحوه اقدام مورد راهنمایی و ارایه طریق قانونی قرار گیرند و در راستای حفظ و صیانت اراضی زراعی و باغ ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز در اینگونه اراضی را به سامانه 131 گزارش کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.