1396-07-02 20:34
1700
0
44471
در یکی از روستاهای بخش بهاران رخ داد؛

پدرکشی در گرگان/ سوزاندن جسد پدر بعد از قتل

طی هفته گذشته در یکی از روستاهای بخش بهاران شهرستان گرگان پسری بر اثر مشکلات خانوادگی به وجود آمده با پدر خود درگیر و او را به قتل رساند و در آتش سوزاند.

به گزارش خبرنگار گلستان ما، بنا به اظهارات منابع محلی ؛ در هفته گذشته در یکی از روستاهای بخش بهاران شهرستان گرگان پسری بر اثر مشکلات خانوادگی به وجود آمده، با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و با کمک مادرش جسد پدرش را در پتو پیچیده و به زمین های کشاورزی اطراف روستا برده و برای این که اثری از این جنایت باقی نگذارند جسد را در آتش سوزانده، به طوری که اثری از جسد باقی نماده بود.

در ادامه و بنا به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آمده است که ۲ روز قبل زنی به اتفاق پسرش به انتظامی بخش بهاران شهرستان گرگان مراجعه و اعلام می کند شوهرش صبح از منزل خارج و هنوز برنگشته است، که تحقیقات پلیس در خصوص پیدایش مرد آغاز می شود.

سرهنگ "مروتی" رئیس پلیس آگاهی گلستان اظهار کرد: با اظهارات ضد و نقیض زن و پسر فرد مفقود شده، ماموران پلیس آگاهی به آنان مظنون  شده و پس از بررسی های لازم، پسر فرد مفقود شده به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از پیچیدن وی در پتو او را به زمین کشاورزی اطراف روستا برده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.