1396-07-02 21:44
1138
1
44474
حجت الاسلام حسینیان در گرگان :

عزت امروز را مدیون سرهنگ ها هستیم / در انتخابات اخیر جای ارزش و ضد ارزش عوض شد / سرهنگ ، اطلاعاتی و قاضی ضد ارزش می شود تا فردی مثل شجریان ارزش شود

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت :فضای حاکم طوری است که اگر کسی از عزت دفاع کند تخریب می شود و وقتی که سرهنگ ها ، اطلاعات و قضات بی ارزش شوند و فردی چون شجریان مطرح شود و مردم هم رای می دهد .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان نماینده سابق مجلس و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی امشب یکشنبه ( 2 شهریورماه) در جمع عزاداران حسینی هیئت حیدریون گرگان در شب چهارم محرم گفت : سوالی که باید در این مجالس طرح شود اینست که اگر ما در زمان امام حسین (ع) بودیم جزو کدام گروه بودیم ، آیا حسینی بودیم یا یزدیدی؟ ممکن است از سر عشق به امام حسین بگوییم حسینی بودیم ولی به این راحتی ها هم نبود و اگر شرایط آن زمان را ترسیم بکنیم واقعا تصمیم گیری سخت بود .

حجت الاسلام حسینیان افزود:چه اتفاقی افتاد که در عاشورا امام حسین فقط تلاش می کرد خودش را معرفی کند در حالیکه صحابه پیامبر زنده بودند و او را می شناختند و چند سال بعد از شهادت ایشان بود که فقط 70 صحابه در واقعه حره در مدینه توسط یزید کشته شدند پس چه شد که امام می بایست خطبه بخواند تا خودش را معرفی کند و ادرس بدهد فرزند چه کسی است .

وی با اشاره به اینکه چه تحول عجیب و عمیقی در جامعه اتفاق افتاد که مردم برای شهادت امام حسین(ع) جشن می گرفتند و نذر می کردند ،تصریح کرد : معاویه تا زمان روی کار آمدن عمربن عبدالعزیز در سال 102 هجری 60 سال تمام علی را لعن کرد و تا زمان امام حسین هم 40 سال طول کشید که در منابر لعن علی انجام می شد ، همچنین به تعداد زیادی از صحابه و تابعین پول داد تا حدیث جعل کنند و از مناقب صحابه بگویند و علی را شماتت کنند .

زن های مسلمین برای کشتن حسین (ع) شتر نذر می کردند 

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی فضای رسانه ای آن زمان را مسموم دانست و اضافه کرد : تشخیص حق و باطل خیلی سخت شده بود و عده ای از مسلمین یا مرعوب معاویه شده بودند یا اسیر تزویر شدند و یا به کیسه های طلا و زر مبتلا شدند و جوری شد که زن های مسلمین برای کشتن حسین (ع) شتر نذر می کردند .

حسینیان یادآور شد : نکند یک وقت ما هم دچار چنین بلایی بشویم و دور نیست و خیال نکنید مردم صدر اسلام با ما فرق داشتند .

امروز اگر عزتی داریم مدیون همین سرهنگ هاست

وی با بیان اینکه گاهی وقتها با فاصله زمانی ارزشها تغییر می کند، تاکید کرد : در انتخابات اخیر نمونه هایی از تغییر ارزشها را دیدید ، یک زمانی همین سرهنگ های ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی از امنیت کشور دفاع کردند اما چنان تبدیل به ضد ارزش شد که اگر می خواستند کسی را از صحنه خارج کنند ، آقا می فرمودند من سرهنگ نیستم حقوقدان هستم ، سرهنگ بودن در جمهوری اسلامی ایران یک پایه امنیت کشور است و امروز اگر عزتی داریم مدیون همین سرهنگ هاست و حالا می بنیم که یک ضد ارزش برای تخریب افراد شده است .

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : من کاری با آقای رئیسی در انتخابات اخیر ندارم ، بحثم سر ارزشهاست ، یک زمانی در کشور ما یک گروهی بودند بنام منافقین که مردم را می کشتند ، بمبگذاری می کردند ، شکنجه و سوزاندن مردم و حتی بدتر از داعشی ها عمل می کردند ، یک روز من زمانی که جانشین دادستان در وزارت اطلاعات بودم شاهد 60 بمبگذاری در تهران بودم و اگر نبودند بچه های اطلاعات ، قوه قضاییه و قضات از انقلاب چیزی نمانده بود .

حجت الاسلام حسینیان افزود : منافقین سه تا پاسدار را گرفته بودند و پوست سر آنها را با چاقو زنده زنده بریدند و بعد آنها را کشتند ، داعشی ها گردن می زدند اما اینها زنده زنده پوست سر را می کندند ، یک شب بمبگذاری کردند 72 تن از نیروهای انقلاب را به شهادت رساندند ، به بچه شیرخواره سر سفره افطار رحم نکردند و به رگبار بستند و به قول مقام معظم رهبری مبادا جای ظالم و مظلوم عوض شود .

رئیسی باید می گفت که حکم آدمکش ها را صادر می کرد

وی ادامه داد : متاسفانه الان جوری شده هر کسی با آنها برخورد کرد آدم بدی شده و در روزنامه ها و مجلات از آنها بخوبی یاد می شود و می بینیم که اقای رئیسی متهم می شود که تو قاضی آن قضایا بودی ، جرات نمی کند از خود دفاع کند که من صبح ها با یک برگ کاغذ نمی آمدم توی کوچه که منافق دستگیر کنم بلکه حکم امام خمینی (ره) بود که در کم کاری شورای عالی قضایی به من دستور داده با با این منافقین برخورد شود ، رئیسی باید می گفت که حکم آدمکش ها را صادر می کرد .

حسینیان اذعان کرد : در همین ماجرای رای اعتماد وزیر مخابرات که از بچه های وزارت اطلاعات بود ، یک جوری فضا سازی کردند  که بنده خدا ترسیده بود و دنبال این بود که بقبولاند در چنین فضایی نبوده است ، خب چرا باید سرباز امام زمان بودن که خود یک ارزش است را اینجوری بزنند که نتوانند از خودشان دفاع کنند در حالی که امام می فرمود که ای کاش من هم یک پاسدار بودم حالا سرهنگ بودن ضد ارزش می شود !!

30 درصد روسای جمهور آمریکا نظامی بودند

نماینده مجلس هفتم و هشتم گفت : آقایانی که مرعوب غرب هستند ، من مطالعه کردم 30 درصد روسای جمهور آمریکا نظامی بودند حالا توی کشور ما نظامی وارد سیاست می شود او را با الفاظی چون آدمکش و ... تخریب می کنند ، اکثر وزرای امور خارجه آمریکا نظامی بودند ، کندی که در میان روسای جمهور جنایتکار آمریکا یک فرهیخته به شمار می آید ناخدای نیروی دریایی آمریکا بود ، آنها با نظامیان خود چطور برخورد می کنند و ما چطور ؟ به فرمانده ناو وینسنس در حالیکه اقرار به اشتباه می کند جایزه می دهند تا روحیه خودش را نبازد ما با نظامی ها و انقلابیون خود چه کردیم ؟

حجت الاسلام حسینیان گفت : یک شب در مجلس یکی از علما با فردی مواجه شدم که از نرفتن من به مجلس و بیماری ام و ... خوشحال بود و ابراز تنفر می کرد از من ، علت را جویا شدم گفت که شما در قبال ظریف چنین حرفی زدید در مجلس ، گفتم : حرف ما به ظریف این بود که دستاوردهای علمی جوانان کشور را ارزان نفروشید و حداقل یک امتیازی بگیرید ، ما حرفمان با ظریف این بود که این کمیسیون مشترک که شما برای داوری نوشتید جای داور و مدعی یکی است ، کجای دنیا داور و مدعی یک گروه می شوند .

مجسمه فتحعلی شاه را سر میادین بگذارید

وی ادامه داد : ما حرفمان با ظریف این بود که آقای ظریف اگر شما قرارداد را با این وضعیت پذیرفتید اگر آمریکا فردا حقوق بشر و موشک را بهانه کند و تحریم ها را ادامه دهد ، می تواند ، اینها را محکم کنید ، حالا ما که از عزت و استقلال شما دفاع کردیم باید اینگونه از ما متنفر شوید و آن کسی که داشته های ایران را از دست دادند عزیز می شوند لذا من پیشنهاد می کنم مجسمه فتحعلی شاه را سر میدان بگذارید ! آن فرد گفت : چرا ، گفتم حرف فتحعلی شاه هم در قصه ترکمنچای و گلستان هم همین بود که ما نمی توانیم با روس بجنگیم وگرنه باید تهران را هم بدهیم لذا با ترکمنچای موافقت کرد در حالیکه همان زمان هم می توانستیم جلوی روسیه بایستیم .

حسینیان بیان کرد :فضای حاکم طوری است که اگر کسی از عزت دفاع کند تخریب می شود و وقتی که سرهنگ ها ، اطلاعات و قضات بی ارزش شوند و فردی چون شجریان مطرح شود و مردم هم رای می دهد و خیال نکنیم که اگر در زمان امام حسین (ع) بودیم به این راحتی که الان تصمیم گرفتیم در رکابش باشیم اون موقع هم بودیم لذا باید مراقب باشیم و بصیرت داشته باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.