1396-07-03 07:08
735
0
44477
حسن صادقلو :

در مخالفت برخی اصلاح طلبان با من انگیزه خدایی وجود ندارد / سابقه اصلاح طلبی من از خیلی از این مدعیان بیشتر است / منتقدین من چند طرح برای توسعه استان پیشنهاد داده اند!!

استاندار گلستان با بیان اینکه قبول ندارم که تمامی اصلاح‌طلبان با من مخالف هستند گفت : آیا به واقع شما فکر می‌کنید همه این مخالفت‌ها با انگیزه خدایی انجام می‌شود .

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس ؛ حسن صادقلو استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که چرا اصلاح‌طلبان در مسائل گوناگون با شما مخالفت می‌کنند، گفت: این را قبول ندارم که تمامی اصلاح‌طلبان با من مخالف هستند.

وی با تاکید بر اینکه این مخالفت‌ها تنها از جانب تعدادی افراد مشخص انجام می‌شود، ادامه داد: امیدوارم که انگیزه این افراد خیر باشد و انگیزه‌های قومیتی، شهری و انگیزه‌های شخصی در بین این مخالفت‌ها نباشد.

استاندار گلستان تاکید کرد: اما به واقع شما فکر می‌کنید همه این مخالفت‌ها با انگیزه خدایی انجام می‌شود، اگر اینگونه است من حاضرم در هر دادگاهی و در هر جمعی با هم بحث کنیم.

صادقلو افزود: ضمن اینکه بنده مکلف به اطاعت از ادبیات دولت هستم، من یک اصلاح‌طلبم و سابقه‌ام نسبت به بسیاری از این افرادی که مخالفت می‌کنندو ادعای اطلاح‌طلبی دارند بیشتر است.

وی گفت: من به دولت و نظام متهعد هستم و انشاء امروز دولت اعتدال است و کشور هم با اعتدال پیش خواهد رفت و همیشه تندروی‌ها پاسخگو نبوده و نتیجه‌ای هم نداشته و در تاریخ انقلاب هم ما از تندروی‌ها نتیجه خوبی نداشته‌ایم و تندروی‌ها هزینه‌های بسیار زیادی را به ما تحمیل کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: من بارها گفته‌ام که عزیزان اصلاح‌طلب و عزیزان اصولگرا باید در راستای مطالبات مردم قدم بر دارند و امروز مطالبه اصلی مردم موضوع اقتصاد و اشتغال است.

صادقلو تاکید کرد: این دوستان منتقد چند طرح و ایده اقتصادی و اشتغالزا را برای ما مطرح کردند و ما تا به کی باید زمان و انرژی خود را به جای حل مشکلات مردم برای صلب افراد هزینه کنیم.

وی گفت: در نتیجه اینکه فکر کنیم اصلاح‌طلبان به صورت مطلق با «صادقلو» مشکل دارند را قبول ندارم بلکه تعداد بسیار زیادی از اصلا‌ح طلبان نسبت به مسیر و مشی ما اعتقاد دارند و حتی این مسیر را به دیگران توصیه می‌کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.