1396-09-02 06:20
611
0
46886
حجت الاسلام طاهری:

احساس عجز در مقابل دشمن خیانت به کشور است / امام علی(ع) اول بسیجی عالَم بود

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان گفت: ما با پیروزی بر داعش به دنیا فهماندیم که جمهوری اسلامی مقتدر و امروزه احساس عجز در مقابل دشمن خیانت به کشور است.

به گزارش گلستان ما به نقل طوبی گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری امشب در مراسم گفتمان جبهه حق در مسجد حضرت امیر(ع) شهرستان گرگان با عرض تبریک به مناسبت پیروزی در برابر داعش اظهار کرد: معجزه حضرت امام (ره) بسیج بوده است، آن زمان هیچ کسی توجه نمیکرد که چقدر می تواند بسیج در کشور تاثیر گذار خواهد بود.

نماینده آستان قدس در استان ادامه داد: وقتی جنگ تحمیلی عراق بر ایران شروع شده بود آن زمان بود که مردم قدر بسیج و بسیجیان را دانسته اند. این حضور بسیجی مردم بود که دشمن به اهدافش نرسید. ماموریت بسیج دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

اول بسیجی عالم امام علی(ع) بوده است

حجة الاسلام طاهری با بیان اینکه اول بسیجی عالم امام علی(ع) بوده است تصریح کرد: هر جایی که کشور، نظام و اسلام ما در خطر باشد بسیج خود را در صحنه حاضر می کند و از مقدساتش دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به قطعنامه 598 ابراز کرد: یکی از ماموریت هایی که بعد از دفاع مقدس برای بسیج تعریف شده است مسائل فرهنگی مذهبی است، بعد از دفاع مقدس شکل حمله دشمن فرق کرده و حمله آنها بسیار سخت تر شده است تهاجم فرهنگی یکی از مواردی است که باید به آن اشاره کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: چند سال بعد از رحلت امام(ره) مقام معظم رهبری به شدت در خصوص تهاجم فرهنگی تاکید های فراوانی کرده بودند. آن زمان رهبری در این خصوص بیان شبیه خون فرهنگی تعبیر کرده بود.

بسیجیان آتش به اختیار را جدی بگیرند

طاهری گفت: بسیج یعنی بدنه عموم و آحاد مردم، همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید کرده بودند که در زمینه فرهنگی جوانان ما آتش به اختیار باشند. امروزه باید جوانان ما در جایی که ارتباط با ما فوقش قطع شده باشد باید به اختیار خودش عمل کند و جلوی تهاجم فرهنگی را بگیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک بسیجی اخلاق و رفتارش باید ایده آل باشد ابراز کرد: امروز مسئولیت ما را شهداء تعیین کرده اند، مقام معظم رهبری برای ما خط و مشی ترسیم کرده که چگونه و چطور با دشمن رفتار کنیم.

احساس عجز در مقابل دشمن خیانت به کشور است

نماینده آستان قدس در استان خاطر نشان کرد: امروز با پیروزی بر داعش بر دنیا فهماندیم که کشور ما جرأت ایستادگی در مقابل بدترین حملات را دارد، اینکه برخی ها احساس عجز و ناتوانی می کنند به کشور اسلامی خیانت می کنند.

حجة الاسلام طاهری با اشاره به اینکه باید بعد از داعش مراقب فتنه های بعدی دشمن باشیم تاکید کرد: امروز کسی که زیارت عاشورا می خواند باید به آن هم عمل کند، در زیارت عاشورا آمده که مراقب دشمنان اسلام تا روز قیامت باید باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.