1396-09-02 13:00
762
0
46930
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

پیروزی‎های اخیر جبهه مقاومت ثمره تفکر بسیجی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه پیروزی‎های اخیر جبهه مقاومت ثمره تفکر بسیجی است، گفت: پیروزی مقاومت اسلامی بر داعش نتیجه جانفشانی‌های سپاه و بسیج است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام غفور نجفی‎ عصر امروز در آیین عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان اظهار داشت: 2 ماه عزاداری مردم ایران این چنین قلم و رقم زده که اشک‎هایی که برای آل البیت(ع) ریختید این‌گونه پاسخ بگیرند.

وی تصریح کرد: عزاداران حسینی برای راه حسینی به ویژه حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشک ریختند و خداوند پیروزی کفر و پایان داعش که به دست بسیجیان رقم خورد هدیه داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: ملت سرفراز ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری با سربازی سردار ولایتمدارش حاج قاسم سلیمانی این توفیق را ثمر داد که سبب خوشحالی بشریت شد.

نجفی‎ به قصاوت و بی‎رحمی داعش اشاره کرد و گفت: دنیا از این جنایات داعش در انزجار بودند و خدا را شاکر هستیم که شاهد آن هستیم که پایان داعش و گروه‎های تکفیری را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: در آستانه شب جمعه و هفته مبارک بسیج و ایام پیروزی جبهه مقاومت بر کفر و نیروهای صهیونیستی به مزار شهدای شهرستان گرگان با حضور مسئولان مشرف شدیم تا بار دیگر بر راه آنها پیمان ببندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان افزود: با عطرافشانی از مزار شهدا به دنبال این هستیم که غبار از دل خود بزداییم، وقتی دست به قبر شهدا می‎کشیم از آنها می‎طلبیم و به این شهدا و پاک‎ترین بندگان خدا متوسل می‎شویم تا غبار گناه از دل بزداییم.

نجفی گفت: یک هزار شهید در آستان امام زاده عبدالله گرگان به خاک سپرده شده و حضور در کنار این قبور و حرم مطهر آستان امام زاده عبدالله گرگان را به فال نیک می‎گوییم.

وی به قیام مردم گرگان اشاره کرد و تاکید کرد: در سال 1357 و در 5 آذر ماه 30 هزار مردم گرگان دشت به میدان آمدند و به علت اهانت به حرم مطهر امام رضا(ع) و 11 شهید مشهد قیام کردند و مدافع حرم شدند و 15 شهید تقدیم کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان به بنیان‎گذاری روز 5 آذر به عنوان بسیح ده‎ها میلیونی اشاره کرد و گفت: ما مردم گرگان که یک سال جلوتراز انقلاب اسلامی بسیجی‎وار به میدان وارد شدند.

نجفی به روز گرگان اشاره کرد و گفت: مردم گرگان در 5 آذر ماه 14 شهید تقدیم کردند و 30 هزار نفر به حمایت از امام رضا(ع) در مقابل طاغوت زمان ایستادند و مردم ما نباید این روز تاریخی را فراموش کنند.

وی به پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی داعش اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری نیز در این راستا پیامی صادر کرد و دل همه ملت ایران را شاد کرد و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به گونه‎ای برخورد کنیم که همه‎ چیز تمام شده و ما بسیجیان باید هوشیار باشیم چرا که دشمن همواره درصدد نقشه جدید است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.