1396-09-13 19:10
2178
2
47408
نقطه پایان چند ماه بلاتکلیفی !

ماراتن نهایی 6 گزینه برای تصاحب شهرداری گرگان / شرط استاندار جدید گلستان برای شهردار جدید

استاندار گلستان شامگاه گذشته در دیدار با اعضای شورای شهر گرگان گفت: شهردار آینده باید از دل شهرداری بوده و تسلط کافی به این حوزه داشته باشد .

به گزارش گلستان ما، با پایان مهلت مشخص شده برای ثبت نام گزینه های تصدی شهرداری گرگان 6 نفر به عنوان گزینه نهایی معرفی شدند .

جرجانی ، دادبود ، طبرسا ، حمیدی ، جمالی و افسری ؛ شش نفری هستند که تا پایان مهلت تعیین شده یعنی عصر روز دوشنبه 13 آذر ماه ثبت نام کردند .

در همین حال شامگاه گذشته اعضای شورای شهر گرگان با استاندار گلستان دیدار کردند .

در این دیدار سید مناف هاشمی نکات مهی را در خصوص ویژگی های شهردار جدید گفت که شهرداری چی بودن و تسلط به این حوزه مهمترین آن بود .

از حال و هوای شورای شهر هم خبر می رسد که هر یک از اعضای شورا به یک گزینه متمایل شده اند ، مرتضوی به دادبود ، یوسفی به افسری ، عبداللهی به جمالی ، ربیعی به طبرسا و کاظم نژاد به جرجانی و... که این تشتت آرا نشان می دهد که ممکن است شهردار این دوره با کمترین رای لازم انتخاب شود .

در همین حال انتقادات زیادی به حضور جمالی فرماندار کردکوی و حمیدی مدیر کل دفتر شهری استانداری از طرف مردم گرگان شده است که با از دست دادن صندلی در استانداری می خواهند صندلی جدیدی را کسب کنند .

علیرضا دادبود رزومه خوبی دارد و برغم مازندرانی بودن کاملا با شهر گرگان آشناست و معاون عمرانی استانداری گلستان در دولت دهم بوده است .

به هر حال تا شنبه شهردار جدید گرگان انتخاب می شود و در بین افراد فوق الذکر به نظر می رسد شانس جرجانی و دادبود بیشتر از بقیه است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مهدی

انصافا دادبود در مدت کارکرد در پست معاون عمرانی استاندار فارغ از تمام نگاه های سیاسی به استان خدمت کرد...

0
0
پاسخ
1396-09-14 04:22
احمد

با سلام ، نام آقای دادبود ؛ عبدالرضا می باشد که اشتباها علیرضا درج گردیده ، ضمنا ایشان بسیار با اخلاق ، با تجربه و فهیم هستند و مدرک دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری دارند و من با ایشان 6 سال کار کردم

0
0
پاسخ
1396-09-14 08:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.