1396-09-25 07:10
820
0
47866
یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

آگاهی جهان از ظلم آمریکا به مردم فلسطین/ ورشکستگی مالی وآبرویی آمریکادر پی اقدام اخیر ترامپ

یک کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان گفت: ایالات متحده آمریکا بر خلاف ظاهری پوشالی و مقتدرش امروز با اعتراف صاحبنظران واندیشمندان در ورشکستگی اعتبار و آبرو و مالی روبرو است و امروز جهان از ظلم آمریکا به مردم فلسطین با خبر اس.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سید جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد:  امروز جهان تشنه معنویت ناب است ، تفکر ماتریالسیم را مردم جهان کهنه دیدند و سیل افرادی که به سمت دین اسلام  هر ساله می گروند رو به فزونی است این را می توان با یک جستجوی ساده یافت و معادله های دولت مستکبر آمریکا را ایران اسلامی با ایجاد حکومت اسلامی بر مبنای اسلام  بهم ریخته است و منطقه و جهان بواسطه الگو پذیری از ایران تحولاتی را در کشور خودشان رقم زده اند که نمونه های مصر و لیبی و یمن و ... را می توان نام برد.

وی افزود: قرار دادن قدس بعنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی یکی از حربه های دشمن است برای دو مساله اول اینکه  منحرف ساختن اذهان ملل جهان از موضوع داعش و پیروزی مردم غیور سوریه وعراق از صیانت از کشورشان ودوم اینکه پررنگ سازی نقش اسرائیل در منطقه و ایجاد ناآرامی های خاورمیانه است.

 محمدزاده خاطر نشان کرد: یکی از ارکان ثروت آفرینی دولت های  مستکبر از جمله آمریکا غارت کشورهای جهان سوم است که بواسطه نفت و معادن آنان مشکلات اقتصادی را حل کنند و کشورشان را از ورطه نابودی نجات دهند و اسرائیل پایگاه مهمی برای آنان در منطقه است

این استاد دانشگاه افزود: عواقب این تصمیم ترامپ، هشیاری مردم فلسطین در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیسم از پیامدهای اولیه آن است و در مرحله بعدی آگاهی جهان از ظلم بیش از حد و حصر آمریکا به مردم مظلوم فلسطین است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: اگر دولتهای عربی قدری معقول فکر کنند و اسلام را سر لوحه خود قرار بدهند قطعا این تصمیم دولت آمریکا موجب وحدت میان کشورهای اسلامی خواهد شد

محمدزاده در ادامه اذعان کرد: ایالات متحده آمریکا بر خلاف ظاهری پوشالی و مقتدرش امروز با اعتراف صاحبنظران  واندیشمندان در ورشکستگی اعتبار و آبرو و مالی روبرو است بعد از ایجاد جنگ های متعدد عراق و افغانستان و سوریه و شکست های پی در پی آن و هزینه های گزاف در این جنگ ها و از دست دادن سربازن و نیروهایش با جامعه درونی آمریکا و جهانی مواجه است که دست اشاره همه آنها به وجود غارتگر و بی تدبیر دولتمردان آمریکا است.

وی در پایان با اشاره به اینکه جنگ روانی از ابزار اصلی دشمن برای استعمار است تصریح کرد: تاکتیکی که امروز جهان سرمایه داری برای انحراف و ایجاد کسست بین اعراب و مسلمانان برگزیده است انتخاب قدس بعنوان پایتخت اسرائیل است واین را باید در جنگ روانی معنا کرد

مصاحبه :معصومه عبداللهی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.