1396-11-30 09:53
491
0
50673
روابط عمومی خبر داد :

برگزاری مانور افت فشار گاز سطح A درشهر ستان علی آباد کتول استان گلستان

با هدف  ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با افت احتمالی فشار گاز و ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عملیاتی  و امدادی ،مانور افت فشار گاز سطح A  درشهرستان علی آباد استان گلستان برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما ؛ از ساعات اولیه صبح  مانورمذکور با هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت و مشارکت نیروهای امدادی و عملیاتی گاز گلستان و همکاری بسیار خوب فرمانداری شهرستان علی آباد و همراهی سایر دستگاههای ذیربط و با حضور   مدیر کل پدافنذ غیر عامل استان ، مدیرعامل گازگلستان ، فرماندار و بخشدار شهرستان علی آباد کتول انجام گرفت . 

در آغازمانور  مهندس جمال لیوانی مديرعامل گاز گلستان ضمن خوش آمدگویی به تشریح  سناریو و اهداف این مانور پرداخت و گفت: هدف از اجرای مانور ارتقای توان عملیاتی وسنجش ميزان آمادگی بیشتر نیروهای شرکت گاز و سایردستگاه های خدمات رسان است .

در همین راستا درجلسه ستاد مدیریت بحران گاز گلستان که درمحل فرمانداری شهرستان علی آباد با حضور اعضای ستاد بحران تشکیل شد مهندس صفرعلي جمال ليواني  تصريح كرد:اجرای این مانور یک روزه بوده و ازساعت 6 صبح آغاز شده وطبق برنامه تنظیمی تا ساعت 12نیز  ادامه داشت که در اجرای آن جریان گاز برخی از  واحد های صنعتی و تجاری شهرستان قطع گردید و  واحدهای مذکور در زمان  اجرای مانور از سوخت جایگزین استفاده نمودند.   

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ضمن تاکید بر ضرورت دوگانه سوز کردن مصارف غیر خانگی اظهار داشت:مشترکین عزیز واحدهای غیرخانگی لازم است  واحدهای خود را به سوخت دوم مجهز نمایند تا در زمان بحران احتمالی از آن استفاده نمایند.در این جلسه تجری مدیرکل پدافنذ غیرعامل استان گلستان ضمن تشکر ویژه از زحمات و خدمات شرکت گاز،انجام اینگونه  برنامه ها را یکی ازعوامل مهم برای افزایش میزان آمادگی و مقابله با شرایط بحرانی عنوان کرد و بر استمرار  آن تاکید نمود.  

در ادامه حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول نیز با ابراز خرسندی از برگزاری موفق مانور،از توجه مدیرعامل و مجموعه گازگلستان و سایر دستگاههای خدمات رسان در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم عزیز تقدیر نموده واجرای این رزمایش مهم را بسیار مفید و سازنده خواند تا درمواقع اضطراری با آمادگی کامل بتوان بحرانها را مدیریت کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.