1396-12-29 09:06
1220
0
51822
رییس ستاد راهیان نور سپاه نینوا :

راهیان نور زیارت با معرفت است / همچنان منتظر حضور مسئولین ارشد استان در قدمگاه شهدا هستیم

جانشین فرمانده و رییس ستاد راهیان نور سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در جمع عوامل اجرایی و خادمین شهدای گلستان در مجتمع شهید باکری حضور یافت.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار عبدا... عین علی ،جانشین فرمانده و رییس ستاد راهیان نور سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز با حضور در جمع خادمین شهدا  و عوامل اجرایی اردوگاه شهدای گلستان در مجتمع شهید باکری خرمشهر ، ضمن انتقاد از عدم حضور مسئولین استانی طی چند سال گذشته در این مناطق آسمانی گفت: بنده خاطرم نیست که در طول چند سال گذشته مسئولین اجرایی و فرهنگی و مدیران ارشد دستگاه ها در این مناطق حضور پیدا کرده باشند و به بازید مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس پرداخته باشند.

عین علی در ادامه افزود: یقینا این مناطق آسمانی به حضور مسئولین نیازمند نیست و اتفاقا اگر مسئولی در این مناطق حضور پیدا نکند به ضرر خود اوست اما حضور مسئولان در این مناطق حائز اهمیت است.

رییس ستاد راهیان نور سپاه نینوا با اشاره به سفر های امام خامنه ای (مدظله العالی) به این مناطق معنوی گفت: حضور 9 باره ایشان طی سال های گذشته و ارائه این تعریف که راهیان نور یک حرکت عظیم و یک زیارت با معرفت است نشان از آن دارد که راهیان نور دارای اهمیت بالایی است .

جانشین سپاه نینوا در پایان افزود: باید شاهد یک حرکت از سوی استان گلستان باشیم که همکاری همه مسئولین را می طلبد اما این همکاری از راه دور و پشت میز نشینی محقق نمی شود و نیازمند مدیریتی انقلابی و جهادی است چراکه خاک این اردوگاه نیز همچون خاک گلستان است  اما از مسئولین استانی توقع داریم قدری برای این سفر که سراسر نور و معنویت است وقت بگذارند و به اجرای کیفی راهیان نور کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.