1397-01-04 10:27
573
0
51912
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان

کاهش 33 درصدی تصادفات جاده ای ایام نوروز در استان گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی در استان گلستان ۳۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت امنیتی استان در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: استان گلستان از نظر امنیتی و انتظامی در بهترین شرایط قرار دارد و توانسته امنیت لازم را در جامعه ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تاکید کرد: این نظم و امنیت حاصل تلاش نیروهای خدوم نظامی و همکاری مردم استان با پلیس و مسئولان بوده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: استان گلستان با وجود این امنیت در تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری بهترین مکان برای مقصد مسافران نوروزی است چرا که از شایستگی این میزبانی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: همکاری مردم با پلیس خدمتگزار، کاهش 33 درصدی تصادفات را در گلستان در برداشته که این نشان می‌دهد که جاده‌های ما برای مسافران و گردشگران مناسب است.

طهماسبی تصریح کرد: امیدواریم تا 15 فروردین شرایط برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان گلستان فراهم شود و این زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی گلستان را فراهم کند.

وی اظهار کرد: 16بیمارستان دولتی و 47 پایگاه اورژانس در 13 شهرستان استان گلستان در ایام نوروز به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: امیداوریم در سال 97 شاهد رویداد ناخوشی در سطح جاده‌های استان نباشیم و سفرهای خوبی برای مردم و مسافران داشته باشیم./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.