1397-02-03 07:58
413
0
52862
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

کاهش نرخ بیکاری در گلستان به ۱۱ درصد / هدفگذاری ایجاد ۳۰ هزار شغل در سال ۹۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: نرخ بیکاری در استان به ۱۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش گلستان ما ؛ سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نرخ بیکاری در پاییز سال گذشته در استان 12.7 درصد اعلام شده بود که در فصل زمستان شاهد روند کاهشی این شاخص بودیم.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری فصل زمستان در کشور 12.1 درصد اعلام شده است، افزود: براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در استان گلستان طی فصل زمستان با 1.7 درصد کاهش نسبت به فصل پاییز به 11 درصد رسیده که کمتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: با تسهیلات اشتغالزایی از جمله اشتغال روستاییان، مشاغل خانگی و رونق تولید پرداخت شده است، انتظار ما کاهش نرخ بیکاری در استان بود که این امر محقق شد.

وی یادآور شد: سال گذشته تعهد استان ایجاد 19 هزار و 400 شغل بود که در پایان سال اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به بیش از 21 هزار فرصت شغلی رسید.

مازندرانی درباره برنامه اشتغال استان در سالجاری هم بیان کرد: هدفگذاری استان در سالجاری افزایش حدود 50 درصدی ایجاد اشتغال نسبت به سال 95 است. برهمین اساس ایجاد حدود 30 هزار شغل تا پایان امسال برنامه ریزی شده که امیدواریم همه دستگاه ها دست به دست هم دهند تا بتوانیم این هدف را محقق کنیم./شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.