1397-02-26 06:45
3003
0
53483
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان:

احسان دانش آموزان از داشته های خود به اندازه فعالیت های انقلابی سازندگی دارد

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: طرح ابتکاری دانش آموزان گلستان در قالب سفره داری و احسان دانش آموزان از داشته ها و پول های توجیبی خود به اندازه فعالیت های انقلابی ارزشمند و سازندگی دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ نشست صمیمی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با دانش آموزان و فارغ التحصیلان دختر و پسر این اتحادیه  گلستان  شامگاه گذشته با حضور "حامد علامتی" دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور، "احسان گوهری راد" مدیرکل آموزش و پرورش استان ، "حسین احمدی" مسئول اتحادیه استان و جمع پرشور دانش آموزان وفعالین فرهنگی در گرگان برگزارشد .

حجت الاسلام "محمد جواد حاج علی اکبری" با اشاره به فعالیت های ابتکاری دانش آموزان گلستان اظهار کرد: سفره داری و احسان دانش آموزان از داشته ها و پول های توجیبی خود  به اندازه فعالیت های انقلابی ارزشمند و سازندگی دارد.

didar 1

فعالیت دانش آموزان باید فضا و محیط مدرسه را تحت تاثیر قرار دهد

وی افزود: خودسازی در دوران نوجوانی، آنها را از گرداب هایی که در دوران جوانی در دانشگاه و یا جاهای دیگر در گیر آن خواهد شد مصون نگه می دارد لذا باید به آن اهتمام داشته باشند .

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: نقش انجمن اسلامی دانش آموزان باید از جنس خیمه معرفت  و فضا و محیط مدرسه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه همه مدیران و معلمان انقلابی اند اما برخی  اولویت های متفاوتی دارند، بیان کرد: مشکلات این افراد به آموزش و پروورش بر می گردد.وظیفه دانش آموزان  تقویت انقلابی هاست.

didar 1

تقویت بنیه معنوی با تهیه فهرستی از تجریه های شیرین در ماه مبارک رمضان

حاج علی اکبری با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان یادآورشد: باید در این ایام خزانه قلبتان را از تجربه های معنوی سرشار کنید.

وی ابراز کرد: فهرست از تجربه های شیرین در این ایام تهیه کنید، «نه گفتن به نفس»،«شنید از خداوند و تلاوت قرآن» و «معنویت » که حاصل آن تقویت بنیه جهادی می شود .

didar 1

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در جمع دختران عضو اتحادیه بر «هوش معنوی» تاکید کرد و گفت: هوش معنوی یک هوش برتر از هوش اجتماعی ،عاطفی و...خیلی بالاتر هست ، یک حس معنوی، یک خط ارتباط با ملکوت هست که با این بهره وری می توانید خیلی سریعتر با فرشته ها ،اولیا خدا ارتباط بر قرار کنید.

وی افزود:خداوند در بین ماه ها ، ماه مبارک رمضان را خداوند انتخاب کرده از بین قطعه های زمین مسجد را انتخاب کرده است.

حاج علی اکبری تصرح کرد: خدا وند جمال خودش و کرم خودش را در آیینه ماه مبارک رمضان رونمایی می کند. جامعه بانوان ما از هوش معنوی برخوردارند که به دختران کرامت کرده که از پسران ۶سال زودتر به تکلیف برسند. در چرخه هستی و چرخه آفرینش یک چراغ خدایی روشن می شود .

photo ۲۰۱۸ ۰۵ ۱۵ ۲۰ ۲۴ ۲۹

didar 1

didar 1

didar 1

didar 1

didar 1

didar 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.