1397-03-04 07:08
624
0
53713
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

طرح "ضیافت الهی" در ۳۶ امامزاده و بقعه متبرکه گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح "ضیافت الهی" در ماه مبارک رمضان امسال در ۳۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اوقاف در طول سال برگزاری "ضیافت الهی" است که همه ساله در امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در ماه مبارک رمضان در 36 امامزاده و بقعه متبرکه از 27 اردیبهشت تا 26 خردادماه برگزار خواهد شد تا با اجرای برنامه‌هایی امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به برخی برنامه‌ها در طرح ضیافت الهی، تصریح کرد: پخش مستقیم افطاری ساده از 20 بقعه و 10  مسجد، پخش مستقیم برنامه سحرگاهان در یک بقعه به مدت 30 شب، پخش مستقیم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله (ع) شهر گرگان هر روز بعد از نماز ظهر و عصر و برپایی نمایشگاه در 5 بقعه برای عرضه محصولات فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برپایی 18 خیمه معرفت برای پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره، گفت: 35 روحانی از قم و 15 روحانی بومی در ماه رمضان امسال در بقاع متبرکه حضور خواهند داشت. همچنین سلسله مباحث نمایشگاهی نیز در 36 بقعه پیش‌بینی شده است.

سهرابی با اشاره به 92 وقف جدید در سال گذشته، بیان کرد: برنامه ابلاغی به استان 80 وقف جدید بود که تا پایان سال به 92 وقف جدید رسید که 23 مورد منفعتی، 6 مورد قابل درآمد و 63 مورد انتفاعی بود. برای امسال هم 100 وقف جدید در برنامه دیده شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.