1397-03-04 09:53
523
0
53715
ملک حسینی خبرداد؛

اجرای ۳۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان گلستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا ‌گلستان گفت: مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت آبادانی کشور در ۵ سال گذشته بیش از ۳۵۰ پروژه محرومیت زدایی را در سطح استان ‌اجرا کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ حسن ملک‌ حسینی در مراسم افتتاح 2 خانه عالم در 2 بخش مرکزی و کمالان شهرستان علی‌آبادکتول اظهارداشت: مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت آبادانی کشور در 5 سال گذشته بیش از 350 پروژه محرومیت‌زدایی را در سطح استان گلستان به اجرا درآورده و در اختیار مردم قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور روحانی مستقر در روستا افزود: با هدف محرومیت‌زدایی و اسکان ثابت روحانی در این روستاها، 2 خانه عالم در روستای عباس‌آباد بخش کمالان و روستای حکیم آباد بخش مرکزی که با اعتبار هر واحد 45 میلیون تومان که در مجموع بیش از 90 میلیون تومان به همت گروه‌های جهادی و مشارکت مردمی ساخته و تحویل شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: همچنین در سال 97 بیش از 100 پروژه آغاز و تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

ملک‌حسینی با اشاره به کشاورزی‌خیز بودن استان گلستان گفت: زهکشی مزارع شورزار، طرح‌های آب‌بندان، شبکه‌های آبرسانی، کانال‌های بتنی، جاده‌های بین مزارع و ساخت پروژه‌های محرومیت‌زدایی مانند خانه عالم، خانه بهداشت، کتابخانه و فضای ورزشی و مساجد از پروژه‌های است که در سال 97 اجرا می‌شود.

وی افزود: خانه عالم در روستای عباس‌آباد به مساحت 170 متر مربع و زیربنای 75 متر با همه امکانات آب، برق، گاز و دارای 2 اتاق خواب پذیرایی و آشپزخانه و حمام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: همچنین در روستای حکیم آباد خانه عالم به مساحت 200 مترمربع و با زیربنای 84 متر مربع با همه امکانات اجرا و امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.