1397-03-06 08:56
661
0
53779
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان:

جایگاه جانبازان و ایثارگران دست نیافتنی است

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان گفت: جایگاه جانبازان و ایثارگران دست نیافتنی است و زبان ما قاصر از این همه فداکاری شما شهدای زنده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در همایش ایثار ویژه تجلیل از خانواده های شهدای حرم، امنیت و جانبازان 70 درصد در حسینیه ثارالله در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اظهارکرد: تنها کسانی که فرهنگ شهادت را می توانند به آیندگان اهدا کنند شما جانبازان و ایثارگران هستید.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان مقام و جایگاه جانبازان و ایثارگران را دست نیافتنی دانست و خاطرنشان کرد: جایگاه و مقامی که شما دارید مقامی دست نیافتنی و بسیار با ارزش است، بنده به جایگاه ولای شما غبطه می خورم.

وی با اشاره به فداکراری های همسر شهداء و جانبازان افزود: وقتی شما به سوی عشق حرکت می کردید و در این راه با خلوص کامل قدم برمی­داشتید کمک یار شما همسران شما بودند که بسیار فهیم و مجاهده هستند. همسرانی که فرزندان و تمام زندگی خودتان به آنها واگذار کردید و رفتید تا بتوانید این سرزمین این اسلام حفظ شود.

ریاحی بیان کرد: امروز اگر شهدا نبودند یا شما شهدای زنده نبودید معلوم نبود چه سرنوشتی داشتیم. امروزی که تاریخ گواه رشادتی هایی است که در این راه گذاشته اید به هیچ عنوان از اذهان، رشادت های شهدا بیرون نخواهد رفت.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان اذعان کرد: شما وقتی بخشی اعظمی از بدن با ارزشتان را در این راه اهداء کرده اید و هیچ گله ای ندارید زبان ما قاصر از این همه فداکاری هاست.

وی در پایان گفت: شما جانبازان هشت سال دفاع مقدس در زیر لقاء جمهوری اسلامی ایران با رهبری توانای این کشور این فداکارای را ادامه دهید تا این پرچم به دست صاحب این انقلاب اهدا گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.