1397-03-27 05:17
2422
2
54410
کمی تا قسمتی جدی ؛

احتمال انتصاب فرماندار جدید در مرکز استان گلستان

گویا کار انتصاب فرماندار جدید برای شهر گرگان فراتر از این حرفهاست و حتی گزینه انتخابی هم معرفی شده که هم اکنون مدیر کل یکی از بخش های معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان است .

به گزارش گلستان ما ؛ این روزها خبری  در بین سیاسیون و خواص شهر گرگان مبنی بر جابجایی فرماندار گرگان و انتصاب فرد جدیدی در این سمت مطرح است .

شاهدان عینی صفوی فرماندار گرگان را در حیاط فرمانداری دیده اند که در حین مکالمه با تلفن همراه خود نسبت به این امر اعتراض داشته است ( گفته می شود محتوای مکالمه نیز در همین رابطه بوده است) .

همچنین گفته شده صفوی بعد از اینکه متوجه این قضیه شد با چند تن از مشاورین نزدیک خود از جمله رضا بارچیان خواسته که در این خصوص کمک های لازم را داشته باشند .

گویا کار انتصاب فرماندار جدید فراتر از این حرفهاست و حتی گزینه انتخابی هم معرفی شده که این فرد هم اکنون مدیر کل یکی از بخش های معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان است .

هفته های گذشته نیز اخباری مبنی بر پشیمانی استانداری گلستان از انتصاب صفوی به گوش می رسید و تقابل وی با ساخت پارک موزه دفاع مقدس و واکنش جدی فرماندهان نظامی و رزمندگان دوران دفاع مقدس به همراه خانواده های شهدا و ایثارگران، باعث شد تا این قضیه( تغییر صفوی) جدی تر از همیشه به نظر برسد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمود

آقای فرماندار طی یک بی دقتی در مصاحبه از شورای هماهنگی تبلیغات به جهت دعوت از آیت الله سعدی برای سخنرانی در مراسم ارتحال امام انتقاد کردند که بنا بر دستور دکتر هاشمی استاندار برای جبران ماجرا، علی رغم میل باطنی، مجبور به حضور در مراسم شدند.مجموعه ی این کنش ها، نشان دهنده ی ناپختگی ایشان در عرصه سیاسی است.

0
0
پاسخ
1397-03-27 05:55
احمدی

گلستان ما چرا درست و حسابی نمیگی گزینه مورد نظر احسان مکتبیه!

0
0
پاسخ
1397-03-27 08:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.