1397-03-30 17:41
2663
1
54478
طی روزهای آینده برگزار می شود :

ائتلاف "نگاه برتر" در انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

 فضای داغ انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان این روز ها بشدت جامعه ی کشاورزی استان را درگیر این رقابت حساس و البته تاثیرگذار بر فضای کشاورزی و منابع طبیعی استان کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ بدنه ی اجتماعی مجموعه های کشاورزی و منابع طبیعی استان و به طور خاص اعضای سازمان تلاش های زیادی را برای تغییر هیئت حاکمه ی فعلی سازمان انجام می دهند که این موضوع بشدت موجودیت اعضای فعلی هیئت مدیره را به خطر انداخته است.

در این میان ائتلافی جامع و فراگیر بنام " نگاه برتر" اعلام موجودیت کرده که دارای وزن بالای اجتماعی،علمی،اجرایی و قومیتی بوده و در حقیقت اصلی ترین تهدید برای مدعیان بشمار می روند.

از ویژگی هایی که اعضای این ائتلاف را از سایر جریان ها متمایز می کند می توان به تنوع رشته های اعضای این ائتلاف،تنوع قومیت(سیستانی و ترکمن)و جامعیت منطقه ای از غرب،شرق و مرکز استان اشاره کرد که بیش از پیش بر قدرت این ائتلاف می افزاید.

نکته ی مهم دیگر محبوبیت اعضای این ائتلاف در بدنه ی جامعه ی کشاورزی و منابع طبیعی استان و سلامت اقتصادی و سیاسی این کاندیداها می باشد.

در ذیل به معرفی اعضای ائتلاف نگاه برتر و بررسی سوابق علمی و اجرایی آنان می پردازیم:

۱-سید علی حسینی : دارای مدرک تحصیلی دکتری،عضو هیئت علمی،دبیر سابق منطقه یک سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشور و رئیس سابق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به مدت۱۴سال،عضو هیئت امنا و هیئت موسس مرکز آموزش عالی غیر انتفاعی لقمان حکیم و معاون مالی و برنامه ریزی دانشگاه به مدت۶سال،جانباز سرافراز جنگ تحمیلی و از مدیران  محبوب و خوشنام مجموعه ی سازمان جهاد کشاورزی در طول دوران خدمت.

۲-علی اکبر پاسندی : مدیرکل سابق شیلات استان گلستان و از چهره های فعال دانشگاهی، برادر شهید و ایثارگر بسیجی و از مدیران جهادی مجموعه ی استان در طول دوران مدیریتی.

۳- مهندس صفرقلی خواجه: مدیرکل اسبق منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان،فعال دانشگاهی و جانباز جنگ تحمیلی

۴-رضاعلی جعفری:کارشناس ارشد کشاورزی و معاون سابق سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و از چهره های محبوب سازمان جهاد استان گلستان

۵-عید محمد فاروقی: از برادران مشهور و محبوب سیستانی سازمان جهاد گلستان،مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان های استان و رئیس فعلی اداره ی مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

۶-خانم مهندس آناز گوکلانی:کارشناس ارشد گیاهی و باغبانی و مدیرعامل شرکت های بخش خصوصی

۷-خانم مهندس شیما کاویانی:کارشناسی ارشد گیاه پزشکی و مدیرعامل شرکت باغبانی نوین

۸-دکتر علی صلبی:رشته ی تغذیه دام و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندر ترکمن و از جوانان محبوب مجموعه ی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

photo 2018 06 20 06 41 53

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمد دوست

واقعا خنده داره به چهره های ردیف اول نگاه کنید فقط یکسال با حضرت ... فاصله دارند!!! خب برید کنار بزارید جوونها بیان کار کنن تا کی باید شماها رزومه داشته باشید و جوونا پشت خط بمونن

0
0
پاسخ
1397-03-31 05:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.