1397-04-31 03:50
1036
0
55420
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان :

جنگ امروز ، جنگ اندیشه و فکر است / اگر راه شهدا را ادامه دهیم از همان عقیده و اندیشه ی حقیقی پیروی کرده ایم

فرمانده سپاه نینوا گلستان ، در حاشیه ی دوره آموزشی یاوران ولایت گفت: دشمنان جمهوری اسلامی امروز در حوزه ی اندیشه ی انقلاب اسلامی در حال مبارزه هستند و این بدان معنیست که جنگ امروز ، جنگ اندیشه و فکر است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ، در حاشیه ی دوره آموزشی یاوران ولایت (آموزش فرماندهان واحد مقاومت بسیج پیشگامان استان گلستان) که در اردوگاه صالحین شیرآباد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی امروز در حوزه ی اندیشه ی انقلاب اسلامی در حال مبارزه هستند و این بدان معنیست که جنگ امروز ، جنگ اندیشه و فکر است.

وی افزود: مهمترین موضوعی که ما باید در مقابل دشمن چه در حوزه های سلبی و چه در حوزه های ایجابی از خود محافظت کنیم در بحث اندیشه و فکر است که امام(ره) برای ما ترسیم کرده اند.

معروفی پیروی از امام(ره) و مقام معظم رهبری را پیروی از راه شهدا دانست و تصریح کرد:ما اگر راه شهدا را ادامه دهیم از همان عقیده و اندیشه ی حقیقی ، همان فکر و اندیشه ی برگرفته از ائمه ی اطهار(ع) پیروی کرده ایم و ما میتوانیم با نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه ، مصونیت جامعه را به ارمغان بیاوریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پایان بیان کرد: مهمترین مسئله برای پیگیری جهت ترویج فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت این است که باید بدانیم این موضوع مختص به یک ارگان و یک مجموعه ی خاص نیست و همه ی مسئولین و نخبگان باید از این حوزه مواظبت کرده و در مقابل دشمن بایستند./خبرگزاری بسیج

اننهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.