1397-04-31 11:51
1438
0
55431
تربتی نژاد در دیدار با خانه مطبوعات استان:

المپیاد ورزشی ویژه روز خبرنگار 12 مرداد در گرگان برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان گفت :روز جمعه 12 مرداد ماه بعد از پیاده روی خانوادگی مسابقات سرگرمی و تفریحی ورزشی با اهداء جوایز ویژه خبرنگاران برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ رمضانعلی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان ظهر امروز یکشنبه 31 تیرماه در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مبوعات استان گلستان گفت : خبرنگاری کاری سخت و طاقت فرسات ولی کار دل است و انجام کار برای این قشر وظیفه ماست که هر کمکی که از دست ما بر بیاید برای آنها انجام دهیم .

تربتی نژاد با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد : از اینکه در برنامه های هفته خبرنگار یک روز به امر ورزش و سلامتی اختصاص داده شده ، متشکرم و این نشان از درایت و عمق بینش اعضای هیئت مدیره دارد .

وی تصریح کرد : پیاده روی خانوادگی در روز 12 مرداد ماه با حضور مدیران دستگاهها و خبرنگاران تدبیر خوبی بود که از طرف خانه مطبوعات انجام شد و ما هم به نوبه خود در برگزاری این برنامه کمک خواهیم کرد.

تربتی نژاد از برگزاری المیپاد ورزشی ویژه خبرنگاران خبر داد و افزود : روز جمعه 12 مرداد ماه بعد از پیاده روی خانوادگی مسابقات سرگرمی و تفریحی ورزشی با اهداء جوایز ویژه خبرنگاران برگزار می شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان در ادامه گریزی به گستردگی فعالیتهای این حوزه زد و گفت : برای اولین بار است که استان گلستان میزبان 7 رویداد بین المللی ورزشی است که 6 مورد آن در گرگان برگزار شد که بی سابقه بود .

تربتی نژاد تصریح کرد : در بحث تعمیر اماکن ورزشی و نصب سیستم سرمایشی نیز توانستیم سالن 9 دی را مجهز کنیم که تیم ها راضی بودند و بزودی سالن امام خمینی (ره) برای بسکتبال مجهز به سیستم سرمایشی خواهد شد .

وی اضافه کرد : 43 سالن ورزشی داریم که بجز سالن امام خمینی (ره) بقیه در اختیار بخش خصوصی است ولی درکمک به خبرنگاران برای توسعه فعالیتهای ورزشی دریغ نخواهیم کرد .

در این دیدار رئیس ، نایب رئیس ، مدیر و اعضای هیئت مدیره به بیان دیدگاه ها و برنامه های هفته خبرنگار پرداخته و در پایان مقرر شد اداره ورزش و جوانان گرگان در خصوص برگزاری و اهداء جوائز روز 12 مرداد همکاری لازم را با خانه مطبوعات داشته باشد .

050505

photo 2018 07 22 15 10 41

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.