1397-06-26 06:21
597
0
57024
نماینده مردم گرگان و آق قلا در رابطه با فعالیتهای جهادی بسیج مطرح کرد؛

انگیزه و اعتقاد بالا در بسیجیان سبب بازده بالای کارشان می شود / رزمایش خدمت و شیفت ایثار روح جدید را به جامعه تزریق کرد

نمایند مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد گاهی اوقات احساس می شود روحیه انقلابی و ایثار در جامعه کمرنگ شده است و به نظرم شروع و ادامه رزمایش خدمت و ایثار روح جدیدی را به جامعه تزریق می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ نورمحمد تربتی نژاد در گفتگو با دانشجوسلام در رابطه با فعالیت بسیج در محرومیت زدایی اظهار کرد: در بخش محرومیت زدایی نیازمند کار گسترده ای هستیم و همه نهاد های خصوصی و تشکیلات مردمی در کنار دولت باید به این مهم بپردازند.

نورمحمد تربتی نژاد گفت: بسیج از ظرفیت بالایی در این خصوص برخوردار است و همه شاهد فعالیتهای موثر آن در محرومیت زدایی هستند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: مجلس در رفع  محرومیت زدایی در قالب برنامه ششم و بودجه سال 97 اقدامات قانونی انجام داد و سرانه و تعرفه مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی را تا سه برابر هم افزایش داد.

وی با استقبال از همکاری مجلس با بسیج در این بخش اظهار کرد: اگر لایحه ای از سوی دولت برای همکاری با بسیج و سپاه و یا اینکه نمایندگان برای همکاری بیشتر بتوانند طرحی ارائه کنند که این همکاری به صورت قانون تصویب شود می تواند زمینه و ظرفیت همکاری مجلس با بسیج را افزایش دهد.

تربتی نژاد با توجه به فعالیتهایش در جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب بیان کرد: بنده خودم در جهاد و بسیج سازندگی فعالیت می کردم و کسانی که در این  نهادها فعالیت می کنند چون انگیزه  و اعتقاد بالایی دارند کارهایشان هم بازده بالاتری دارد.

وی افزود: کسانی که داوطلبانه در بسیج و فعالیتهای جهادی فعالیت می کنند وقت و انرژی خود را در این زمینه صرف می کنند و می طلبد دولت برای تامین منابع مالی آنان اقدام کند و در برنامه و بودجه برای آنان ردیف خاصی را ببیند و بالاخره باید این حمایتها از جایی شروع شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در خصوص برگزاری رزمایش خدمت توسط بسیجیان گفت: چون کشور ما کشوری انقلابی است دشمنان به شیوه های مختلف اقتصادی،سیاسی و.. در صدد ضربه زدن به آن هستند و تلاش دارند انقلاب را از مسیرش منحرف کنند و حرکتهایی از جنس رزمایش خدمت و شیفت ایثار در ابعاد گوناگون موثر و موفق است.

وی با بیان اینکه موافق اینگونه حرکتهای انقلابی و جهادی است تصریح کرد: با توجه به اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد  گاهی اوقات احساس می شود روحیه انقلابی و ایثار در جامعه کمرنگ شده است و به نظرم شروع و ادامه رزمایش خدمت و ایثار روح جدیدی را به جامعه تزریق می کند و  می تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.