1397-06-26 09:18
521
0
57037
آقاملایی در گفت و گو با گلستان ما :

دلایل فرمانداری برای رد مصوبه زیرگذر افسران قانع کننده نبود/ در جلسه کمیته انطباق حضور نداشتم

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت : دلایل کمیته انطباق فرمانداری گرگان برای اعضا شورا قانع کننده نبود و اعضا با توجه به مستندات محکم این لایحه اصرار بر اجرای آن دارند .

به گزارش گلستان ما ؛ حمیدرضا آقاملایی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص رد لایحه زیرگذر افسران توسط فرمانداری اظهار کرد : بالاخره نظر فرمانداری این بود ضمن اینکه جلسه برگزار شد و بنده به عنوان نماینده شورای شهر حضور نداشتم .

آقاملایی افزود : کمیته انطباق فرمانداری گرگان اگر طرح یا لایحه ای را رد می کند باید مستندات قانونی بیاورد که بر اساس بند و قانون و تبصره و ... فلان طرح رد می شود .

وی تصریح کرد : دلایل مطرح شده توسط کمیته انطباق نتوانسته اعضای شورای اسلامی شهر گرگان را قانع کند لذا اعضا اصرار دارند که این مصوبه اجرایی شود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان ساخت : شورای حل اختلاف مرجع نهایی برای پیگیری این مصوبه توسط اعضای شورای شهر گرگان می باشد .

آقاملایی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگترین پروژه عمرانی ترافیکی شهر گرگان است ، گفت : 6 ماه روی این پروژه مطالعه و کارشناسی شده و همه زوایای آن دیده شده است و هدف ما هم کمک به مردم شهر گرگان است .

وی اضافه کرد : مردم از ما انتظار خدمت دارند و ما هم باید برای این مردم و نظام کار کنیم و انتظار ما اینست که در خصوص این مصوبه همکاری لازم صورت بگیرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.