1397-06-27 06:05
481
0
57060
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

جوانان به ندای پیامبر و امام حسین لبیک گفتند نه شیوخ و پیرمردها/ قدرت خدا را فراموش کردند از قدرت استکبار می ترسند/ راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ایمان و تقوی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خیال می کنیم اگر مذاکره کنیم تحریم ها برداشته می شود و مشکلات اقتصادی حل می شود ، آیا ایمان به رزاق بودن خدا داریم ؟

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سخنرانی شب هشتم محرم امامزاده عبدالله گرگان طی سخنانی با اشاره به خصوصیات دو شهید بزرگوار احمدی روشن و طهرانی مقدم گفت: اقتدار علمی و اقتدار نظامی ما مرهون شهیدانی چون احمدی روشن و طهرانی مقدم است و اینست که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک نظام قدرتمند در دنیا نقش آفرینی می کند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه شهید احمدی روشن و شهدای هسته ای  رتبه علمی ایران را به رتبه برتر جهانی رساندند، افزود: انحصار دانش هسته ای فقط در دستان چند کشور بود اما این شهدای هسته ای این انحصار را شکستند .

وی تصریح کرد: این شهدا کاری کردند که آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران زانو بزند و به مذاکره تن دهد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: فعالیت شهید طهرانی مقدم هم خیلی ارزشمند بود ، 18 روز از جنگ گذشته بود که ما به همراه یکی از علمای گرگان و عده ای از عزیزان به جبهه اهواز و از آنجا به آبادان رفتیم ، در آنجا ما فقط یک توپ 125 داشتیم که آن هم هر از گاهی که شلیک می کرد برای ما دردسر ایجاد می کرد چون عراقی ها متوجه می شدند و همانجا را بمباران می کردند .

آیت الله میرعمادی ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت های شهدای گرانقدری چون طهرانی مقدم به جایی رسیدیم که آمریکا اولین خواسته اش اینست که ایران دست از فعالیتهای موشکی اش بر دارد .

وی بیان داشت: این پیشرفت علمی و اقتدار نظامی در پرتو ایمان و معنویت ظاهر  شد و امروز تجلیل از علم ، پیشرفت ، عزت و استقلال و عظمت ملت ایران است و اینگونه است که امروز دشمن متجاوز که با هزاران کینه و حیله حرکات موذیانه در مرزهای غربی کشور دارد اما با پاسخ هوشمندانه ایران مواجه می شود و این هشداری به همه متجاوزین است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه گریزی هم به عاشورا زد و عناصر متعددی را در جذاب بودن واقعه عاشورا بر شمرد که شخصیت خود امام حسین (ع) ، یاران باوفا و با ایمان امام حسین (ع) و بصیرت عاشورایی را از آن جمله بود .

میرعمادی گفت: پیامبر(ص) امیدش به جوانان بود و امام حسین نیز 31 نفر از 72 یارش جوانانی بودند که عاشقانه پای کار آمدند و شهید شدند آیا امروز نیز چنین افرادی داریم ؟

وی ادامه داد: امروز این همه مشکل داریم ، راه برون رفت از مشکلات چیست ؟ خدا در قران می فرماید : هر کس ایمان داشته باشد ما او را از مشکلات نجات می دهیم . پس می توان مشکلات اقتصادی را با ایمان و تقوی حل کرد و اگر نبود ایمان شهید احمدی روشن در قضیه هسته ای امروز به این نقطه نمی رسیدیم و اگر ایمان طهرانی مقدم نبود به پیشرفت موشکی نمی رسیدیم .

روحانی برجسته اهل استان گلستان اضافه کرد : ما خیال می کنیم اگر مذاکره کنیم تحریم ها برداشته می شود و مشکلات اقتصادی حل می شود ، آیا ایمان به رزاق بودن خدا داریم ؟

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ما قدرت خدا را فراموش کردیم و ترس ما از استکبار جهانی است ، افزود : متاسفانه چشم به آنور آب است ، یاران امام حسین ایمان داشتند امروز یاران مقام معظم رهبری چقدر ایمان دارند به راه شان ؟ ما چقدر به جوانان انقلابی و مومن و ولایی اهمیت دادیم .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : ثمره عزاداری باید دو چیز باشد ؛ معرفت حسینی و بصیرت عاشورایی و اگر هر هیئتی این دو را داشت عزاداری درست و مطلوب دارد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.