1397-06-27 08:25
721
0
57064
فرزند پدر موشکی ایران :

پدرم موفقیت های موشکی کشور را مدیون اباعبدالله می دانست

 فرزند پدر موشکی ایران در این مراسم گفت : ما از اتفاقی که باعث شهادت پدر شد خیلی ناراحت و متاثر شدیم اما عنایات اهل بیت آرامش و سکینه را به قلب ما داد تا نبود پدر جبران شود .

به گزارش گلستان ما ؛ حسین طهرانی مقدم شامگاه گذشته در مراسم شب هشتم محرم در امامزاده عبدالله گرگان بیان کرد : از پدر گفتن شاید کمی سخت باشد اما یک خاطره از سردار حاجی زاده می گویم ، ایشان می گفتند که در یکی از پروژه ها خیلی درگیر بودم که آیا وارد سازمان هوا فضای سپاه بشوم یا نه ، یک روز حاج حسن طهرانی مقدم آمد به مقر ما سر بزند .

وی ادامه داد : قضیه درگیری و مشغله ذهنی ام را به حاج حسن گفتم و حاج حسن هم نگاه عمیقی کرد و من منتظر جواب کارشناسی او شدم اما حاج حسن به حاجی زاده گفت که تمام بچه های پروژه را جمع کند و زیارت عاشورا بخواند تا مشکلش حل شود ، حاجی زاده می گفت ما این کار را کردیم و اتفاقا ظرف یک هفته مشکل ما حل شد .

فرزند شهید طهرانی مقدم یادآور شد : پدر من در زندگی اش به این عنایات اهل بیت باور داشت و به پرچم اباعبدالله و ولایت بودن خود افتخار می کرد و موفقیت های علمی و موشکی خود و گروهش را مدیون اباعبدالله می دانست .

در پایان این مراسم که با حضور استاندار گلستان ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، فرمانده انتظامی استان وسایر مقامات محلی برگزار شد از "رحیم احمدی روشن" پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن و" حسین طهرانی مقدم" فرزند ارشد حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران با اهدا لوح و تابلو فرش تجلیل به عمل آمد .

انهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.