1397-06-27 12:14
780
0
57065
ارشد نظامی آجا در گلستان:

رژه مشترک نیروهای مسلح در گلستان برگزار می‌شود / تشریح برنامه شاخص هفته دفاع مقدس قرارگاه لشکر گلستان

ارشد نظامی آجا در گلستان از برگزاری بیش از 120 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در گلستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ امیرمحمد غفاری امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم فرصت خوبی است که بیشتر ایثارگری ها و مجاهدت های نیروهی مسلح در طول دفاع مقدس بپردازیم.

وی با اشاره شرایط کنونی کشور و خروج امریکا از برجام افزود: در این شرایط دشمنان  در اتاق فکر خود برنامه فشار بر ایران را با سه رویکرد « تشدید تحریم ها»، «تشکیل ائتلاف جهانی در منطقه برای مقابله با ایران»، «دامن زدن به شکاف های داخلی» برنامه ریزی کرده اند .

ارشد نظامی آجا در گلستان تبیین ارزش های دفاع مقدس و افتخارات آن ایام و امیدوار کردن مردم را وظیفه مسئولان و رسانه خواند و گفت: هفته دفاع مقدس امسال فرصت خوبی برای نشان دادن حفظ و انسجام  و هم صدایی مردم است.

وی با اشاره به کمیته های تشکیل شده  برای برنامه هفته دفاع مقدس گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نخستین روز این هفته در صبح روز 31 شهریور با برگزاری رژه نیروهای مسلح  در گرگانف گنبد و آزادشهر خواهیم پرداخت. این برنامه بعنوان شاخص ترین برنامه نیروی های مسلح خواهد بود.

رژه مشترک نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار می‌شود

غفاری بیان کرد: در یکم  مهر ماه و همزمان با بازگشایی مدارس و در روز گرامیداشت «جوان، تولید فناوری علم» از فرماندهان زمان جنگ برای به صدا در آوردن زنگ آغاز سال تحصیلی و سخنرانی دعوت  شده است.

وی اضافه کرد: دیدار مشترک با خانواده های شهد، برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گلستان در خاتمه خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک وتجلیل از خانواده شهدا ،گلباران گلزار شهدا، سخنرانی فرماندهان در نمازجمعه، ویزیت رایگان برگزاری ایستگاه صلواتی و همایش گرامیداشت شهدای شاخص از دیگر برنامه های لشکر 30 ارتش جمهوری اسلامی دراستان گلستان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.