1397-06-27 15:00
625
0
57072
مدیرکل حفظ آثار گلستان خبرداد؛

قول استاندار گلستان برای ادامه ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان گفت: با برگزاری جلسات مختلف، درآخرین مصوبات، استاندار قول مساعد برای تامین اعتبار داده است و انتظار داریم عملیات اجرایی آن  به زودی آغاز شود.

به گزارش گلستان ما؛ مسعود جمشیدی در پاسخ به سوال این پایگاه خبری مبنی بر آخرین خبرها برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: ساخت مرکز فرهنگی  بسیار ارزشمند و گرانبها برای انتقال فرهنگ ایثار و  روحیه شهادت طلبی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است که تاکنون در گلستان مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.

وی به وجود 32 هزار رزمنده در استان ونقش بی بدیل گلستان در ایام جنگ اشاره کرد و افزود:  برای ارج نهادن به از خودگذشتگی و ایثار این رزمندگان در همه استان‌های کشور، مرکز فرهنگی ساخته و به بهره برداری رسیده است ..

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان تصریح کرد:  این مکان علاوه بر درس آموزی افتخاراتو آگاه سازی جامعه از تاریخ جنگ، محلی برای جلوگیری از ناهنجاری ها خواهد بود لذا همه نهادها و ارگان ها در کشور باید دست به دست هم دهند تا چنین مکان های فرهنگی احداث شود.

وی تصریح کرد: تلاش‌های زیادی برای ایجاد و تکمیل مرکز فرهنگی در گلستان شده و تاکنون این مرکز فرهنگی 30 درصد پیشرفت داشته که متاسفانه به‌علت عدم اعتبارات از اواخر سال 93‌، ادامه ساخت آن بارکود مواجه شده است .

جمشیدی با بیان اینکه همه مسئولین استان باید اهتمام جدی برای ساخت این مرکز فرهنگی داشته باشند، اذعان کرد: با برگزاری جلسات مختلف، درآخرین مصوبات، استاندار قول مساعد برای تامین اعتبار داده است و انتظار داریم عملیات اجرایی آن  به زودی آغاز شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.