1397-06-28 08:54
614
0
57073
سرهنگ عین علی عنوان کرد؛

بیش از یک‌هزار برنامه هفته دفاع مقدس در گلستان اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بیش از یک‌هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عین‌علی درباره برنامه های هفته دفاع مقدس در استان گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در استان گلستان تدارک دیده شده که این برنامه‌ها به یک‌هزار برنامه خواهد رسید.

وی افزود: هفته دفاع مقدس امسال با شعار "ما توانستیم" در قالب یک‌هزار برنامه در استان گلستان برنامه اجرا می‌شود که نخستین برنامه اجرای رزمایش عملیات بیت المقدس به مدت 6 شب در همه شهرهای استان گلستان برگزار می‌شود.

عین‌علی خاطرنشان کرد: رژه نیروهای نظامی و انتظامی در شهرهای مختلف در روز31شهریور ازمهمترین برنامه هاخواهد بود که نیروهای سپاه درکنار نیروهای ارتش ونیروی انتظامی قدرت خود را به جهانیان نشان می دهند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکیدکرد:شرکت نیروهای داوطلب بسیجی قوم ترکمن دررژه نیروها درتهران یکی دیگر ازآن برنامه هااست درکنار این برنامه‌ها نمایشگاه فرهنگی در همه شهرهای استان گلستان برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله از جمله برنامه‌های است که در شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می‌شود و افتتاح طرح‌های عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

عین علی گفت: این طرح‌ها با هزینه بیش از 750 میلیون تومان آماده بهره‌برداری شده‌اند و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ویژه هفته دفاع که تشییع شهید تازه تفحص علی نصرتی است، خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار در روز شنبه 31 شهریور در شهر فاضل آباد مورد استقبال و مراسم وداع هم همان شب برگزار خواهد شد و روز یکشنبه هم مراسم تشییع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.