1397-07-21 11:58
578
1
57783
نماینده لیست امید در مجلس :

FATF یک تله دیگر برای به کنج بردن نظام ما است/ تمکین معاونان استاندار در اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگان جای تقدیر دارد

نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و FATF یک تله دیگر برای کنج بردن نظام ما است تا دشمنان نقشه‌های خود را به راحتی عملی کنند.

فارس از گرگان، نبی هزارجریبی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص لایحه FTF اظهار کرد: چون هزارجریبی سلامت کاری دارد برخی صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که درست نیست.

وی ادامه داد: FTF موضوعی بود که موافقان و مخالفانی داشت و من جناحی رای ندادم و مخالف تصویب این لایحه بودم چون زوایایی را در کشور می‌بینم که چون دوستان در محیط نیستند این زوایا را نمی‌بینند.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و FATF  یک تله دیگر برای کنج بردن نظام ما است.

*من با مخالفت با لایحه FATF  به فکر امنیت و جان مردم بودم/ قرار نیست جوانی که تازه وارد سیستم شده مدیر شود

هزارجریبی تاکید کرد: برخی از همین دوستان می‌گفتند ارز ارزان می‌شود، اما آیا این اتفاق افتاد و می‌گفتند با رای دادن به این لایحه به فکر معیشت مردم باشید و من با مخالفت با این لایحه به فکر امنیت و جان مردم بودم و رای من سیاسی نبود.

وی در خصوص استعفای دو معاون استاندار گلستان در تبعیت از قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: از قشر جوان باید در امورات کشور استفاده شود و نمونه این قشر جوان وزیر ارتباطات است.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران دهه 60 و 50 تشکر می‌کنیم که تا امروز صادقانه برای مردم کار کردند و در نظام خدمت کردند و امروز زمان میدان دادن به جوان‌ها است.

هزارجریبی گفت: قرار نیست جوانی که تازه وارد سیستم شده مدیر شود بلکه آن جوانی که معاون یک مدیرکل است در منصب مدیرکلی و مسوولیت‌های مهم و حساس بکارگیری شود.

وی در خصوص استعفای دو معاون استاندار گلستان تصریح کرد: از اقدام این دو مسوول که به قانون تمکین کردند تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم که از قانون تمکین کردند و به آنها درود می‌فرستم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد اسماعیلی

احسنت به ایشون و به آقای ابراهیمی. نشون دادند مردمی هستند. خداقوت

0
0
پاسخ
1397-07-22 03:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.