1397-09-14 13:19
1359
12
59298
مدیر جنجالی تودیع و معارفه شد

آقای مدیر عامل ! دیدید جوجه را آخر پاییز شمردند !!

تنها پاسخ ما به این مسئول این بود : ما هم هستیم ؛ شما هم هستید ، جوجه را آخر پاییز می شمرند  ؛ این قضایا گذشت تا اینکه هفته گذشته روز پنجشنبه این مدیر عامل تودیع و معارفه شد و از استان رفت .

به گزارش گلستان ما ؛ اگر اخبار پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما را دنبال کرده باشید طی ماههای گذشته در خصوص کلاغ پر بردن تعدادی از کارکنان بانک !! در گرگان ، این خبر در صدر اخبار این پایگاه خبری بود .

به جهت کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی این رسانه موظف دید از جوانان شهرش دفاع کند و بارها این موضوع را در نشستهای خبری مختلف با استاندار و سایر مدیران مرتبط مطرح کرد و انصافا تنها رسانه ای بود که تا آخر پای حرفش که دفاع از این کارکنان بود ایستاد .

آخرین مورد آن نشست خبری همین بانک !! بود که اتفاقا خبرنگار گلستان ما در این جلسه دعوت بود و در بخش پرسش و پاسخ از مدیر عامل این بانک در استان پرسیده شد که قضیه این کلاغ پر رفتن چه بود که باب صحبت ها و گلایه ها از رسانه ها از جمله گلستان ما باز شد .

انتظار می رفت مدیر عامل این بانک با دست پایین گرفتن و استفاده از واژه هایی که باعث کم شدن تنش می شوند بتواند قضیه را مدیریت کند اما در کمال تعجب گفت : خیلی دوست داشتم شما برنده شوید ( رسانه گلستان ما) اما دیدید نتوانستید ، کاری کنید .

این حرف آن روز به مذاق این پایگاه خبری خیلی سنگین آمد چون معانی زیادی در بطن خود داشت و برای این سایت که سالها با قدرت در عرصه رسانه ای استان کار کرد و به هیچ مقام و مسئولی وابسته نبود و بدون هیچ واهمه ای نقدهایش را مطرح می کرد ، واقعا سخت بود که یک مدیر عامل غیربومی چنین سخنانی را بر زبان براند .

تنها پاسخ ما به این مسئول این بود : ما هم هستیم ؛ شما هم هستید ، جوجه را آخر پاییز می شمرند .

این قضایا گذشت تا اینکه هفته گذشته روز پنجشنبه این مدیر عامل در سکوت خبری تودیع و معارفه شد و از استان رفت .

یاد حرف همان روز خودمان افتادم که گفته بودیم : جوجه را آخر پاییز می شمارند و عجب حکایتی دارد این پاییز هزار رنگ .

والله مع الصابرین

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ندنخندتنمتنمت

سلام.مطمئن هستید که به نهاد خاصی وابسته نیستید؟؟؟؟؟؟(این سایت که سالها با قدرت در عرصه رسانه ای استان کار کرد و به هیچ مقام و مسئولی وابسته نبود)خخخخخ بانمک بود

0
0
پاسخ
1397-09-14 13:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.