1397-09-20 12:02
426
0
59451
امام جمعه گرگان:

امروز دشمن دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمی تواند انکارکند/ روشنگری و امیدآفرینی در مقابل سیاه نمایی دشمن انجام شود

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امروز دشمن دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمی تواند انکار کند و به همین خاطر است که دشمنی آنها با ما بیشتر شده است .

به گزارش گلستان ما؛ آیت ا.. سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در جلسه شورای سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: امروز کشور به شرایط تثبیت و استحکام رسیده ، نهال اوایل انقلاب امروز به شجره طیبه تبدیل شده و به باروری رسیده است .

وی ادامه داد: امروز دشمن دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمی تواند انکار کند و به همین خاطر است که دشمنی آنها با ما بیشتر شده است .

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه پیشرفت های کشور ادامه دارد تا به قله های تعالی برسد ، تاکیدکرد: امروز شبکه های بسیار متنوعی در دنیا کارشان سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حال فعالیت هستند.

وی تاکیدکرد: در اجرای برنامه های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب رویکرد توجه به مردم با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آنها مشخص باشد .

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه مردم ، روشنگری و امیدآفرینی محور برنامه های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی باشد، گفت: برنامه ها در متن جامعه و بین مردم انجام شود و در مقابل سیاه نمایی دشمن روشنگری و در برابر ایجاد یاس دشمن باید امید آفرینی در جامعه اتفاق بی افتد.

وی با بیان اینکه هدف برنامه ها فقط سخنرانی کردن برای مردم نباشد، اذعان داشت: برنامه ها که برای این ایام اجرا خواهد شد از شکل برنامه های سازمانی و روزمره خارج شود و رویکرد انقلاب و40 سالگی آن در این برنامه ها قابل مشاهده باشد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی افرادی که گذشته را دیده اند در روستاها به میان مردم بروند ، خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد مخاطبین و اهمیت بسیاری که امروز فضای مجازی دارد باید دامنه روشنگری ها به این فضا برسد.

وی با تاکید براینکه مسئولین دقت کنند مردم در پیچ و خم راه روهای ادارات سرگردان نشوند ، افزود: نمایشگاهی از آثار انقلاب و دفاع مقدس به شکلی جذاب طراحی و برپا شود تا مردم بیشتری برای بازدید از آن جذب شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.