1397-09-22 07:31
659
0
59496
فرمانده انتظامی گلستان در گالیکش:

عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل تفکر اسلامی و خروجی انقلاب است/ استان گلستان رتبه اول کشور در حوزه کاهش تصادفات برون‌شهری

فرمانده انتظامی گلستان عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را حاصل تفکر اسلامی و خروجی انقلاب دانست و افزود: رویکرد جمهوری اسلامی ایران، بر محور ظلم‌ستیزی و دفاع از مستضعفین و محرومین است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ساختمان جدید کلانتری گالیکش با حضور فرمانده انتظامی گلستان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه شهرستان گالیکش افتتاح شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان در آیین افتتاح ساختمان جدید کلانتری بخش مرکزی شهرستان گالیکش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اخیر در چابهار، این جنایت را محکوم و اعلام کرد: با تمام قدرت و توان خود، راه شهدای والامقام را ادامه خواهیم داد.

nilkooh3240 1

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این مدت چهل سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد‌، دستاوردها و نتایج خیلی خوبی در کشور صورت گرفته و این بدین معناست که نظام و انقلاب ما یک انقلاب هدفمند و برنامه محور بوده است و با الگو گیری از نهضت عاشورا و کربلا شکل‌گرفته و به پیروزی رسیده است.

فرمانده انتظامی گلستان عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را حاصل تفکر اسلامی و خروجی انقلاب دانست و افزود: رویکرد جمهوری اسلامی ایران، بر محور ظلم‌ستیزی و دفاع از مستضعفین و محرومین است.

جاویدان تصریح کرد: به فضل الهی امنیت امروز کشور، یک امنیت پایدار و باثبات است. چون امنیت ما یک امنیت مردمی است.

وی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در گلستان، گفت: استان گلستان رتبه اول کشور را در حوزه کاهش تصادفات برون‌شهری به خود اختصاص داده است و در حوزه جرائم خشن، ۷۵ درصد کاهش، در حوزه مبارزه با مواد مخدر، ۲۵۰ درصد توفیق و در حوزه کشفیات کالای قاچاق که از اولویت‌های اول استان است، با افزایش ۳۹ درصدی روبرو هستیم و تنها در حوزه سرقت‌های خرد با افزایش ۱۵ درصدی مواجه شده‌ایم. خوشبختانه شاخص‌های امنیتی گلستان از میانگین کشوری بالاتر است.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه بیان کرد: گالیکش به‌عنوان تنها شهرستان در استان است که آمار سرقت‌ها در آن کاهش دارد و کشفیات مواد مخدر در این شهرستان ۳۰ درصد افزایش و همچنین تصادفات نیز ۶۶ درصد کاهش داشته است.

جاویدان تأکید کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و مسئولین امنیتی، قضایی و اقوام و مذاهب، مثل یک‌یک واحده برای سرافرازی و عزت ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

nilkooh3240 1

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: وجود امنیت در کشور عزیز ما، در مقایسه با سایر کشورهای همسایه و هم‌جوار بی‌نظیر است.

شهرام کوسه غراوی گفت: احساس امنیت را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ازخودگذشتگی‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و نظامی هستیم.

وی افزود: وظیفه همه ماست که قدردان خدمات و زحمات خدمت گذاران و مسئولین نظام و صبر و استقامت و مشارکت مردم ولایتمدار میهنمان باشیم و از طرفی هم باید فرهنگ تقدیر و تشکر را در همه امور گسترش دهیم، تا این اصل عمومیت یابد.

nilkooh3240 1

فرماندار گالیکش نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه است و احساس امنیتی که امروز در جامعه ما حاکم است، حاصل تلاش‌ها و فداکاری‌های این سبز قامتان خدوم و سایر نیروهای نظامی در اقصی نقاط کشور است.

حسین مایلی بابیان این مطلب که لازمه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در کشور، وجود امنیت است، افزود: عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان گالیکش در حوزه کشفیات مواد مخدر، ایجاد نظم و امنیت و کنترل آسیب‌های اجتماعی در مقایسه با سال‌های گذشته قابل‌قبول و موردتقدیر است.

وی با تقدیر از اقدام خیرخواهانه و ارزشمند خیرین شهرستان در کمک به ساخت ساختمان این کلانتری، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای با مشارکت مردم و خیرین در حوزه‌های مختلف، تسریع خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده سرباز شهید نیروی انتظامی «محمد سنچولی» تجلیل شد. همچنین از سوی سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان، از سرهنگ تجری فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش به‌پاس تلاش و عملکرد مطلوب انتظامی این شهرستان، تقدیر به عمل آمد.

nilkooh3240 1

nilkooh3240 1

nilkooh3240 1

nilkooh3240 1

nilkooh3240 1

nilkooh3240 1

nilkooh3240 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.